Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
Ogłoszenie o naborze nr 14277ARCHIWALNE z dnia 16.08.2017 r.
-
Oferty do
25
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi
Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Piekary Śląskie
Stanowisko pracy usytuowane na 1. piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach przydziału lub zmiany lokalu przyznania pomocy finansowej dla policjantów jednostki oraz w sprawach świadczeń finansowych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w celu rozstrzgnięcia o uprawnieniach policjantów.
- Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentó źródłowych, w celu wypłaty należności.
- Wystawia zaświadczenie o wynagrodzeniu pracownikom i funkcjonariuszom posługując się programem PŁACE, w celu udzielenia informacji osobom zainteresowanym.
- Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu poza magazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki.
- Zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej.
- Prowadzi całościową obsługę kasową jednostki, polegającą na przyjowaniu wpłat za prywatne połączenia telefoniczne, kserokopie z akt sprawy i inne należności, odprowadza wpłaty do KWP w Katowicach, wystawia odpowienie dokumenty (KP, KW).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata praca w komórkach do spraw finansów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- z zakresu obsługi programów komputerowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
- znajomość języka angielskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Certyfikat ukończenia kursu językowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie (32) 3936220.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2235,12 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.