Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie

Ogłoszenie o naborze nr 68721ARCHIWALNE z dnia 16.09.2020 r.

  • Oferty do
    28

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    3/4
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

dział finansowo -księgowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Myszkowie



Miejsce wykonywania pracy:

Myszków

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Myszkowie w godzinach 7.30-15.30.Wyjazdy na narady i szkolenia.Urząd mieści się na I piętrze,nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ,brak wind i podjazdów oraz odpowiednio przystosowanych toalet.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.dziennie.Zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizowanie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi rachunkowości i finansów publicznych
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • Opracowywanie planów finansowych dochodów i wydatków Powiatowego Inspektoratu
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor
  • Prowadzenie płatności w systemie bankowości elektronicznej
  • Sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz sprawozdań statystycznych
  • Przestrzeganie przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych
  • Kierowanie zespołem ds.finansowo-księgowych
  • Windykacja należności,sporządzanie tytułów wykonawczych
  • Prowadzenie,weryfikacja ksiąg inwentarzowych w zakresie własnych i obcych składników majątkowych ,pełnienie nadzoru nad inwentaryzacją

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Głównym Księgowym może zostać osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną; posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub też osoba, która posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • staż pracy: co najmniej 6 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:ustaw-o finansach publicznych ,o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ,o rachunkowości ,o służbie cywilnej
  • Znajomość programów Płatnik,Trezor,NBP
  • Umiejętność pracy w zespole,a także kierowanie pracą zespołu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomia,finanse,rachunkowość
  • staż pracy: co najmniej 3 lata
  • 3 lata praktyki w księgowości jednostki sektora finasów publicznych
  • Wiedza nt.struktury,funkcjonowania i zakresu zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej
  • Znajomośc przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie
    ul.Pułaskiego 42
    42-300 Myszków

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Myszkowie,ul.Pułaskiego 42 42-300 Myszków
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Mirosław Midor tel.601475108 email biuro@infosystem-projekt.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i celach,które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nie zwracamy nadesłanych ofert.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2200

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie

Udostępnił: Krzysztofa Olek

Komórka organizacyjna: Zespół finansowo-księgowy

Wprowadzono: 16.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×