Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu
Ogłoszenie o naborze nr 39619ARCHIWALNE z dnia 14.12.2018 r.
-
Oferty do
7
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Bieruniu (z siedzibą w Lędzinach)
Lędziny
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu
43-143 Lędziny ul. Lędzińska 24
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w zakresie właściwości nadzoru budowlanego
- przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych
- udział w kontrolach budów i obiektów budowlanych
- przyjmowanie dokumentów od interesantów i udzielanie informacji
- prowadzenie rejestrów, ewidencji
- wykonywanie sprawozdań statystycznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie co najmniej
- Obsługa komputera (pisanie, sporzadzanie rejestrow tabelarycznych, korzystanie z internetu)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa lub architektury albo prawa lub administracji
- staż pracy: w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym, - znajomość prawa w zakresie prawa budowlanego i postępowania administracyjnego, - uprawnienia budowlane
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych spełnienie wymagania dodatkowego o posiadanych uprawnieniach budowlanych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.01.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu
ul. Lędzińska 24
43-143 Lędziny
pokój 221
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu
- Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu 32 324-08-47
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Dane zbierane są i przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji w oparciu o przepisy ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 324-08-47.
Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie - kandydat powinien podać numer telefonu w liście motywacyjnym.
Oferty po ukończonym naborze można będzie odebrać w terminie 3 miesięcy; po tym terminie komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.