Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 13376ARCHIWALNE z dnia 21.07.2017 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Wydziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, tylko na parterze jednego z trzech budynków, innym niż będzie znajdować się stanowisko pracy, windy w dwóch budynkach umożliwiające poruszanie się - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie zbiorczych kosztów dla prac remontowych, modernizacyjnych, adaptacyjnych itp. dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej.
  • Przygotowywanie programów inwestycyjnych przeznaczonych do uzgodnienia oraz opracowywanie Wartości Kosztorysowej Inwestycji (WKI) dla potrzeb obiektów Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych jej podległych.
  • Sporządzanie opinii technicznych oraz uzasadnień dotyczących konieczności przeprowadzenia inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostkach organizacyjnych jej podległych.
  • Sporządzanie kosztorysów na roboty budowlane w oparciu o istniejącą dokumentację lub na podstawie przedmiarów z natury.
  • Zlecanie ekspertyz z zakresu ochrony ppoż. w porozumieniu z inspektorami bezpieczeństwa pożarowego zatrudnionymi w Izbie Administracji Skarbowej.
  • Ocena potrzeb bieżących remontów w tym usuwania awarii zgłaszanych przez użytkowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych jej podległych.
  • Analiza kosztorysów ofertowych wykonawców robót budowlanych oraz zasadności bieżącego wydatkowania środków.
  • Udział w pracach przedprojektowych przy przygotowywaniu uzgodnień oraz planowaniu wydatków w przypadku budynków użytkowanych przez komórki Administracji Skarbowej oraz inne podmioty spoza Administracji Skarbowej. Odbiór dokumentacji projektowej dotyczącej robót budowlanych remontowych i inwestycyjnych w tym kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Odbiór dokumentacji powykonawczej. Wnoszenie uwag do ww. opracowań.
  • Nadzór i kontrola zaawansowania prac wraz z prowadzeniem niezbędnych rozliczeń przyznanych środków finansowych.
  • Przekazywanie terenu budowy, udział w odbiorach technicznych, nadzorowanie robót, egzekwowanie zapisów umów w zakresie gwarancji i rękojmi oraz ich rozliczanie. Kontrolowanie przyznanych i wydatkowanych środków.
  • Sporządzanie planów remontowych i inwestycyjnych dla Izby Administracji Skarbowej i jednostek jej podległych.
  • Udział w odbiorach technicznych robót prowadzonych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
  • Administrowanie obiektami Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, prowadzenie książek obiektów budowlanych na podstawie przekazanych upoważnień zgodnie z obowiazującymi przepisami. Dokonywanie wymaganych prawem przeglądów okresowych, w tym zlecanie przeglądów okresowych i technicznych firmom zewnętrznym.
  • Bieżące analizy potrzeb na robory remontowe. Sprawne i zorganizowane wydatkowanie środków przyznanych przez Ministerstwo Rozwoju i Finansów w przypadku ich przydzielenia w wyniku zmiany planu finansowego.
  • Terminowe i zgodne z zasadami obowiązującymi w sektorze finansów publicznych rozliczanie środków inwestycyjnych i remontowych z uwględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów.
  • Stały kontakt z wykonawcami (w tym z wykonawcami robót budowlanych, projektantami, wykonawcami dokonujacymi przeglądów okresowych i technicznych) i nadzór merytoryczny nad poszczególnymi zadaniami.
  • Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących zamówień publicznych: • przygotowywanie pism i dokumentów dla komisji ds., realizacji zamówień publicznych, • opracowywanie i analiza materiałów w trakcie prowadzenia prac związanych z zamówieniami publicznymi, • opracowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu prac komisji ds. realizacji zamówień publicznych.
  • Udział w przygotowaniu dokumentacji przy realizacji zamówień publicznych poprzez przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, uzgadnianiu z Wydziałem Zamówień Publicznych zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w tym projektu umowy i formularza oferty.
  • Stały kontakt z Pionem Informatyki w zakresie: • uzganiania zadań koniecznych do umieszczania w WKI i Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczących instalacji komputerowych i teletechnicznych przy planowaniu inwestycji lub remontów w obiektach IAS. • przekazywanie do zaopiniowania dokumentacji projektowej w powyższym zakresie.
  • Przekazywanie terenu budowy oraz dokonywanie odbioru robót z udziałem przedstawiciela użytkownika obiektu budowlanego.
  • Opracowywanie pism dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz prowadzenie spraw i korespondencji wewnętrznej w ramach Administracji Skarbowej a także z podmiotami i interesariuszami zewnętrznymi w zakresie problematyki dotyczącej administrowania, inwestycji i remontów.
  • Prowadzenie dokumentacji budowy w tym sporządzanie protokołów z narad i uzgodnień. Dokonywanie wpisów do dziennika budowy. Przekazywanie sprawozdań i raportów z postępu robót i wydatkowania środków. Przekazywanie środków inwestycyjnych na stan inwentarzowy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na stanowiskach związanych z budową, utrzymaniem lub diagnostyką infrastruktury
  • Przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
  • Praktyczna znajomości przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
  • Znajomości procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
  • Prawo jazdy kat. B; uprawnienia do pracy na wysokości,
  • Znajomość regulacji prawnych w obszarze zarządzania inwestycjami i robotami remontowymi,
  • Biegła obsługa programów Pakietu MS Office oraz programów do kosztorysowania,
  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice
    z dopiskiem – „ nabór – inspektor nadzoru robót budowlanych elektrycznych”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postępowanie rekrutacyjne będzie przeprowadzone w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie.
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 309,83 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-32) 207-62-33



Liczba odwiedzin: 3106

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Agata Pietrzak

Komórka organizacyjna: KA2

Wprowadzono: 21.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×