Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 18431ARCHIWALNE z dnia 24.11.2017 r.
-
Oferty do
8
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi technicznej działalności graficzno-wydawniczej
w Biurze Komunikacji Społecznej
Katowice
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31,
40-055 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie i tworzenie projektów graficznych materiałów reklamowych oraz publikacji związanych z działalnością Wyższego Urzędu Górniczego, prowadzenie sprawy,
- dokonywanie składu komputerowego publikacji, w tym miesięcznika WUG "Bezpieczeństwo Pracy i Ochrona Środowiska w Górnictwie", obsługa stron internetowych, intranetowych, Biuletynu Informacji Publicznej Wyższego Urzędu Górniczego i serwisów społecznościowych,
- prowadzenie korespondencji w języku angielskim i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi odbiorcami informacji WUG
- pozyskiwanie zdjęć, administrowanie bazą zdjęć wykorzystywanych w publikacji Wyższego Urzędu Górniczego, organizowanie pokonkursowych wystaw zdjęć,
- koordynowanie procesu pozyskiwania praw autorskich na potrzeby publikacji Wyższego Urzędu Górniczego,
- obsługiwanie specjalistycznych programów komputerowych,
- prowadzenie spraw związanych z prenumeratą prasy codziennej, czasopism i publikacji dla Wyższego Urzędu Górniczego, Okręgowych Urzędów Górniczych i Specjalistycznego Urzędu Górniczego,
- opracowywanie, nadzorowanie i koordynowanie planów wydawniczych Wyższego Urzędu Górniczego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Ogólna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej
- Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera w środowisku Windows
- Umiejętność tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem specjalistycznych programów informatycznych: CorelDraw, Adobe in Designe, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
- Znajomość języka HTML
- Kreatywność
- Umiejętność współpracy
- Organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunkach: grafika komputerowa, projektowanie graficzne, informatyka stosowana, systemy informatyczne w administracji, dziennikarstwo
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy (co najmniej) w zakresie grafiki komputerowej, składu i łamania publikacji
- Przeszkolenie z zakresu znajomości podstawowych reguł analizowania i przetwarzania informacji
- Znajomość XML, JavaScript, SQL, PHP oraz umiejętność obsługi baz danych
- Umiejętność redagowania stron serwisów internetowych, w tym CSS
- Umiejętność wykonywania fotografii
- Umiejętność obsługi programu FLASH
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (dokument wymieniony w zał. 2 do rozporządzenia w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej)
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu znajomości podstawowych reguł analizowania i przetwarzania informacji (dyplom, certyfikat, zaświadczenia ukończenia kursu)
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość XML, JavaScript, SQL, PHP oraz umiejętność obsługi baz danych (zaświadczenia pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność redagowania stron serwisów internetowych w tym CSS (dyplom, certyfikat, zaświadczenia ukończenia kursu lub zaświadczenia pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność wykonywania fotografii (dyplom, certyfikat, zaświadczenia ukończenia kursu)
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi programu FLASH (dyplom, certyfikat, zaświadczenia ukończenia kursu)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
Oferty, w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Oferta pracy BKS/s. insp./5",
należy wysyłać na ww. adres lub składać w Kancelarii Głównej.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczenia zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatek/kandydatów. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
Informacja o metodach i technikach naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych i dodatkowych - analiza dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy,
- sprawdzenie umiejętności obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz języka HTML – wykonanie zestawu zadań na komputerze,
- sprawdzenie kompetencji - wywiad kompetencyjny w zakresie następujących kompetencji: organizacja pracy własnej, kreatywność, umiejętność współpracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 736-17-64.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.