Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 45638ARCHIWALNE z dnia 04.04.2019 r.
-
Oferty do
15
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi technicznej działalności informacyjno-promocyjnej urzędów górniczych
w Biurze Komunikacji Społecznej
Katowice
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31,
40-055 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa pod względem technicznym stron internetowych, intranetowych, Biuletynu Informacji Publicznej Wyższego Urzędu Górniczego,
- tworzenie profili WUG w serwisach społecznościowych (m.in. Youtube, Facebook, Wikipedia) oraz prowadzenie ich obsługi,
- opracowywanie projektów graficznych, m.in. na strony internetowe i do innych publikacji WUG,
- współredagowanie rocznego "Sprawozdania z działalności urzędów górniczych",
- dokonywanie łamania, składu i opracowania graficznego materiałów informacyjnych WUG, w tym "Sprawozdania z działalności urzędów górniczych" oraz "Oceny stanu bezpieczeństwa pracy, ratownictwa górniczego oraz bezpieczeństwa powszechnego w związku z działalnością górniczo-geologiczną",
- redagowanie oraz dystrybucja newslettera WUG w ramach serwisu internetowego,
- prowadzenie spraw związanych z zamawianiem usług poligraficznych,
- wykonywanie forografii w celu udokumentowania ważnych spotkań, konferencji, uroczystości z udziałem kierownictwa WUG.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunkach: grafika komputerowa, projektowanie graficzne, informatyka stosowana, systemy informatyczne w administracji, technologie multimedialne lub marketing internetowy, dziennikarstwo, ekonomia
- staż pracy: co najmniej 2 lata (powyżej) w zakresie redakcji technicznej stron internetowych oraz składu i łamania publikacji
- Ogólna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej
- Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera w środowisku Windows
- Umiejętność tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem specjalistycznych programów informatycznych: CorelDraw, Adobe inDesigne, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
- Znajomość języka HTML
- Rzetelność i terminowość
- Umiejętność współpracy
- Organizacja pracy własnej
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie w zakresie redagowania opracowań i raportów
- Przeszkolenie z zakresu znajomości podstawowych reguł analizowania i przetwarzania informacji
- Znajomość języków: XML, JavaScript, SQL, PHP oraz umiejętność obsługi baz danych, obsługa programu FLASH
- Umiejętność redagowania stron serwisów internetowych
- Umiejętność wykonywania fotografii
- Doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu znajomości podstawowych reguł analizowania i przetwarzania informacji (dyplom, certyfikat, zaświadczenie ukończenia kursu)
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języków: XML, JavaScript, SQL, PHP oraz umiejętność obsługi baz danych, obsługa programu FLASH (zaświadczenia pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność redagowania stron serwisów internetowych (dyplom, certyfikat, zaświadczenie ukończenia kursu lub zaświadczenia pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność wykonywania fotografii (dyplom, certyfikat, zaświadczenia ukończenia kursu)
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie w zakresie redagowania opracowań i raportów
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (dyplom, certyfikat, zaświadczenie)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
Oferty, w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Oferta pracy – BKS/spec./7- zastępstwo",
należy wysyłać na ww. adres lub składać w Kancelarii Głównej.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Wyższego Urzędu Górniczego z siedzibą w Katowicach, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice; e-mail: iod@wug.gov.pl. tel. 32 736 18 57
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczenia zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatek/kandydatów. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
Informacja o metodach i technikach naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych i dodatkowych - analiza dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy,
- sprawdzenie umiejętności obsługi komputera – wykonanie zestawu zadań na komputerze,
- sprawdzenie kompetencji - wywiad kompetencyjny w zakresie następujących kompetencji: rzetelność i terminowość, umiejętność współpracy, organizacja pracy własnej, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne,
- sprawdzenie doświadczenia zawodowego - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 736-17-64.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.