Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 60361ARCHIWALNE z dnia 31.01.2020 r.
-
Oferty do
10
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: planowania i realizacji budżetu Wojewody Śląskiego z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania
w Wydziale Rodziny i Polityki Społecznej
Katowice
Wydział Rodziny i Polityki Społecznej – Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Powstańców 41 a
40-024 Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie poleceń uruchomienia środków finansowych w zakresie dotacji przeznaczonych na realizację zadań Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej (PS) celem przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu oraz umożliwienia wypłaty środków dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego (JST).
- Monitorowanie zabezpieczenia środków finansowych w planach dotacji JST oraz ich wydatkowania celem ustalenia ewentualnych nadwyżek lub ich niedoborów oraz przygotowania projektu wystąpienia o dodatkowe środki do właściwego ministra lub projektu zmian w planach dotacji JST w ramach budżetu Wojewody Śląskiego.
- Zbieranie, weryfikowanie i akceptowanie sprawozdań jednostkowych celem opracowywania zbiorczych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu polityki rodzinnej oraz przekazania ich ministrowi właściwemu do spraw rodziny.
- Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z wykonania budżetu z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania oraz rozliczeń udzielonych dotacji celem przedstawienia informacji o aktualnym stanie faktycznym do właściwej komórki organizacyjnej Urzędu lub organom centralnym oraz dokonania oceny prawidłowości wykorzystania dotacji na podstawie danych uzyskanych od jednostek dotowanych.
- Sporządzanie wniosków ws. przeniesień wydatków budżetowych w obrębie działu oraz między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji wydatków oraz pozycjami budżetu zadaniowego w ramach budżetu Wojewody Śląskiego w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej Urzędu odpowiedzialnej za przygotowanie projektów decyzji Wojewody Śląskiego w tym zakresie.
- Przygotowywanie projektów umów ws. udzielania dotacji i aneksów do nich, zawieranych pomiędzy Wojewodą Śląskim a JST celem przekazania tym jednostkom środków finansowych na realizację zadań będących we właściwości Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej.
- Opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej dla zadań z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) na następny rok kalendarzowy celem przekazania ich do komórek organizacyjnych Urzędu odpowiedzialnych za sporządzenie projektu ustawy budżetowej w części dotyczącej dysponenta głównego i dysponenta III – go stopnia.
- Dokonywanie podziału kwot dotacji i dochodów na poszczególne JST do projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej w zakresie zadań rodziny oraz oświaty i wychowania, w celu przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu odpowiedzialnego za sporządzenie projektu decyzji Wojewody Śląskiego ws. projektu budżetu oraz budżetu Wojewody Śląskiego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe lub wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/ i prowadzeniem spraw finansowych lub/ i księgowości
- znajomość rozporządzeń MF: ws. szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa, ws. szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody Śląskiego z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania (zastępstwo) w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pok. 161, parter
40 - 032 Katowice z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody Śląskiego z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania - na zastępstwo”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP lub drogą mailową na adres rekrutacja@katowice.uw.gov.pl - decyduje wówczas data wpływu do urzędu
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice
Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody Śląskiego z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania - nabór na zastępstwo
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu Wojewody Śląskiego z zakresu rodziny oraz oświaty i wychowania - nabór na zastępstwo (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki
Uprawnienia:
· prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
· prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane
Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
http://bip.katowice.uw.gov.pl/praca_w_urzedzie/Wzrory_oswiadczen.html oraz w linku pod ogłoszeniem.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatów/kandydatki i przesłane w formie skanów. Kandydaci/kandydatki dopuszczeni/dopuszczone do udziału w naborze są zobowiązani/zobowiązane dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu). W przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu.
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów/kandydatek do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatom/kandydatkom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata/kandydatkę. Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każdy kandydat/każda kandydatka może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: 32 20-77-246 lub 32 20-77-796.