Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 44184ARCHIWALNE z dnia 11.03.2019 r.

  • Oferty do
    25

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu

w Wydziale Infrastruktury



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

Adres urzędu:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

WARUNKI PRACY

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Zagrożenie korupcją. Praca w terenie związana z ustalaniem stanu faktycznego nieruchomości (oględziny nieruchomości). Przeglądanie ksiąg wieczystych w sądach rejonowych lub dokumentów w archiwach państwowych. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Kontakty z inwestorami celem pozyskania informacji o stanie nieruchomości objętych inwestycją oraz osobach, którym przysługiwały do nieruchomości prawa rzeczowe. Współpraca z organami samorządu terytorialnego w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w trybie tzw. specustaw w celu przygotowania projektu decyzji ws. odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa lub ograniczone w sposobie korzystania.
  • Sprawdzanie i weryfikowanie pod względem formalno-prawnym i rachunkowym sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych stanowiących podstawę ustalenia odszkodowań celem ich oceny pod kątem przydatności dowodowej.
  • Przeprowadzanie w starostwach i miastach na prawach powiatu kontroli celem zweryfikowania poprawności realizowanych przez starostów/prezydentów zadań dotyczących odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie tzw. specustaw celem przygotowania projektu decyzji w sprawie stwierdzenia ustanowienia lub wygaśnięcia prawa trwałego zarządu na nieruchomościach przeznaczonych pod inwestycje publiczne.
  • Przygotowywanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych.
  • Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem dokonania wyboru biegłego rzeczoznawcy majątkowego świadczącego usługę szacowania nieruchomości i odbiór sporządzonych operatów szacunkowych.
  • Prowadzenie czynności o charakterze cywilno-prawnym celem uzgodnienia z właścicielami przejmowanych nieruchomości wysokości odszkodowania, przygotowywania dokumentacji dot. wykupu nieruchomości na Skarb Państwa oraz wypowiedzenia umów najmu, dzierżawy lub użyczenia.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych celem opracowania projektów decyzji o oddaniu gruntu w użytkowanie wieczyste i naliczeniu z tego tytułu opłaty rocznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe oraz studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub 1 rok na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami
  • znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego (część ogólna oraz własność i inne prawa rzeczowe)
  • znajomość rozporządzenia RM w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
  • znajomość ustaw: o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o transporcie kolejowym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o gospodarce nieruchomościami, Prawo zamówień publicznych, o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego, o drogach publicznych, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe magisterskie oraz studia podyplomowe na kierunku administracja lub/i wycena nieruchomości lub/i gospodarka nieruchomościami
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowiskach związanych z wyceną nieruchomości lub/i na stanowiskach związanych z realizowaniem zadań dotyczących wywłaszczania i ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego lub/i na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli
  • znajomość ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece, Prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu - umowa na zastępstwo "

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych kandydatów biorących udział w naborze jest Wojewoda Śląski - Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 25, 40-032 Katowice. Wojewoda Śląski – Śląski Urząd Wojewódzki wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach pod numerem telefonu 32 20 77 975 lub poprzez e-mail: iod@katowice.uw.gov.pl. Dane osobowe kandydatów biorących udział w naborze zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych są przetwarzane w celu realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu. Dane te będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej. Udzielona zgoda jest podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez kandydatów dokumentach aplikacyjnych, związanych z procedurą naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu. Kandydaci biorący udział w naborze mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Niepodanie danych dodatkowych lub wycofanie zgody na ich przetwarzanie będzie skutkowało brakiem możliwości udziału kandydata w procedurze naboru. Dane osobowe kandydatów biorących udział w naborze nie będą podlegały udostępnieniu innym podmiotom. Dane osobowe będą przetwarzane przez cały okres realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w celach archiwalnych, a w przypadku danych dodatkowych do czasu ewentualnego wycofania przez kandydata zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranej przez Dyrektora Generalnego Urzędu osoby. Dane osobowe kandydatów biorących udział w naborze nie będą podlegały profilowaniu. Kandydatom biorącym udział w naborze przysługuje prawo dostępu do treści Ich danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia (w zakresie danych dodatkowych) lub ograniczenia przetwarzania. Kandydatom przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń) oraz w linku pod ogłoszeniem.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu). Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze.
W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: 32 20-77-246 lub 32 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2019 r.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3052

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Agnieszka Mrożek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 11.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×