Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 7341ARCHIWALNE z dnia 12.01.2017 r.
-
Oferty do
26
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: kontroli projektów współpracy transgranicznej
w Wydziale Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Katowice i teren woj. śląskiego
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach – Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
ul. Powstańców 41 A
40-024 Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przeprowadzanie kontroli administracyjnej projektów współpracy transgranicznej, w tym kontroli ex – ante i ex-post zamówień publicznych, kontroli wniosków o płatność oraz raportów z trwałości celem potwierdzenia ich prawidłowej realizacji i akceptacji do wypłaty środków pochodzących z Unii Europejskiej (UE) oraz budżetu państwa.
- Przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, w tym kontroli planowych, kontroli doraźnych, kontroli trwałości, wizyt monitorujących celem potwierdzenia na miejscu prawidłowej realizacji projektów realizowanych w ramach programów współpracy transgranicznej.
- Opracowywanie analiz, opinii oraz procedur wdrażania, w tym aktualizowanie procedur dla programów i projektów współpracy transgranicznej realizowanych w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT) celem przekazania ich instytucjom programowym oraz dostosowania dokumentów do zmieniających się przepisów prawa i wymogów Instytucji Zarządzających oraz przepisów wewnętrznych Urzędu.
- Przeciwdziałanie i zapobieganie wystąpieniu nieprawidłowości na szkodę UE i budżetu państwa, w tym przeprowadzanie szkoleń i konsultacji w celu udzielenia pomocy beneficjentom.
- Przygotowywanie raportów związanych z wykrytymi nieprawidłowościami i wykonywanie zadań związanych z odzyskiwaniem i nakładaniem korekt finansowych w celu odzyskania kwot nienależnie wypłaconych z budżetu UE oraz budżetu państwa.
- Weryfikowanie poziomu współfinansowania wydatków z budżetu państwa i rozliczanie rezerwy celowej budżetu państwa w celu przekazania beneficjentom środków na współfinansowanie projektów realizowanych w ramach EWT.
- Opracowywanie informacji i sprawozdań niezbędnych do celów statystycznych i ewaluacji dla instytucji programowych w celu zapewnienia właściwej realizacji polityki informacyjnej oraz badania efektywności programów współpracy transgranicznej w ramach EWT.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy na stanowiskach związanych z prowadzeniem lub/i rozliczaniem inwestycji budowlanych lub/i przeprowadzaniem zamówień publicznych lub/i prowadzeniem kontroli finansowej lub/i kontroli w zakresie zamówień publicznych
- znajomość Rozporządzenia PE nr 1299/2013, Rozporządzenia PE nr 1303/2013, Rozporządzenie KE nr 481/2014
- znajomość wytycznych dotyczących kwalifikowania wydatków i projektów w ramach programów współpracy transgranicznej Europejskiej Współpracy Terytorialnej realizowanych z udziałem Polski w latach 2007-2013
- znajomość dokumentów programowych odrębnych dla każdego z poszczególnych programów operacyjnych: POWT 2007 – 2013 CZ-PL, PWT 2007 - 2013 PL-SK, Interreg VA CZ-PL, Interreg VA PL-SK, w tym: Podręcznika beneficjenta dofinansowania Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013, Wspólnej metodologii procesu kontroli dla Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013, Wytycznych w zakresie kontroli pierwszego stopnia w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007 - 2013, pakietu aplikacyjnego dla Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007 – 2013, Wytycznych dla Krajowego Kontrolera w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2014-2020, Podręcznika Wnioskodawcy Program Interreg VA Republika Czeska –Polska
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, Prawo budowlane, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
- znajomość rozporządzeń dotyczących rozliczania podróży służbowych (obowiązujących od 2007 r.)
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikacja
- współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z prowadzeniem lub/i rozliczaniem inwestycji budowlanych lub/i przeprowadzaniem zamówień publicznych lub/i prowadzeniem kontroli finansowej lub/i kontroli w zakresie zamówień publicznych
- znajomość języków obcych: czeski lub/i angielski na poziomie komunikatywnym
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
- znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- kreatywność
- myślenie analityczne
- orientacja na klienta
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pok 161, parter
40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. kontroli projektów współpracy transgranicznej w Wydziale Rozwoju i Współpracy Terytorialnej - na zastępstwo”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów:
(032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: luty/marzec 2017