Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 14924ARCHIWALNE z dnia 06.09.2017 r.

  • Oferty do
    20

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: kontroli mikroprojektów Interreg VA

w Wydziale Rozwoju i Współpracy Terytorialnej



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice i teren woj. śląskiego

Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej – Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Powstańców 41 a
40-024 Katowice

Adres urzędu:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy w siedzibie Oddziału Współpracy Terytorialnej (pomieszczenie biurowe na IV piętrze). Budynek przy ul. Powstańców 41 a – bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową, drzwi odpowiedniej szerokości, umożliwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich, odpowiednio dostosowane toalety. Wejście do budynku wyposażone w podjazd. Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie, zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach - dotyczy zadań nr 1,2 i 5. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - dotyczy zadań nr 2 i 4.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie kontroli administracyjnej mikroprojektów współpracy transgranicznej, w tym kontroli zamówień publicznych, kontroli wniosków o płatność, celem potwierdzenia ich prawidłowej realizacji i akceptacji do wypłaty środków pochodzących z Unii Europejskiej (UE) oraz budżetu państwa.
  • Przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, w tym kontroli planowych, kontroli doraźnych, wizyt monitorujących, celem potwierdzenia na miejscu prawidłowej realizacji projektów wykonywanych w ramach programów współpracy transgranicznej.
  • Opracowywanie analiz, opinii oraz procedur wdrażania, w tym aktualizowanie instrukcji wykonawczych dla programów i projektów współpracy transgranicznej realizowanych w ramach programów Interreg VA celem przekazania ich instytucjom programowym oraz dostosowania dokumentów do zmieniających się przepisów prawa i wymogów Instytucji Zarządzających oraz przepisów wewnętrznych Urzędu.
  • Przeciwdziałanie i zapobieganie wystąpieniu nieprawidłowości oraz wykrywanie i korygowanie nieprawidłowości na szkodę UE i budżetu państwa, w tym przekazywanie beneficjentom informacji dotyczących procedur kontroli, uczestnictwo w spotkaniach związanych z kontrolą celem niedopuszczenia do poświadczenia kwot wydatkowanych z naruszeniem przepisów prawa oraz zasad kwalifikowalności wydatków.
  • Przeprowadzanie kontroli administracyjnych trwałości oraz kontroli na miejscu dot. zachowania trwałości zrealizowanych projektów i mikroprojektów w ramach programów EWT 2007 – 2013 oraz programów Interreg VA, w celu potwierdzenia zachowania zrealizowanych produktów i wskaźników projektów.
  • Weryfikowanie poziomu współfinansowania wydatków z budżetu państwa i rozliczanie rezerwy celowej budżetu państwa w celu przekazania beneficjentom mikroprojektów środków na współfinansowanie projektów realizowanych w ramach EWT.
  • Opracowywanie informacji i sprawozdań niezbędnych do celów statystycznych i ewaluacji dla instytucji programowych w celu zapewnienia właściwej realizacji polityki informacyjnej oraz badania efektywności programów współpracy transgranicznej w ramach EWT.
  • Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej programów współpracy transgranicznej z perspektywy UE 2007-2013 oraz perspektywy UE 2014-2020 celem udostępniania jej instytucjom kontrolującym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowiskach związanych z prowadzeniem i koordynacją projektów lub/i rozliczaniem projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej lub/i prowadzeniem kontroli finansowej
  • znajomość Rozporządzenia PE nr 1299/2013, Rozporządzenia PE nr 1303/2013, Rozporządzenie KE nr 481/2014;
  • znajomość dokumentów programowych odrębnych dla każdego z poszczególnych programów operacyjnych: Interreg VA CZ-PL, Interreg VA PL-SK, w tym: Wytycznych dla Krajowego Kontrolera w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2014-2020, Podręcznika Wnioskodawcy Programu Interreg VA Republika Czeska –Polska, Podręcznika Beneficjenta Programu Interreg VA Republika Czeska - Polska, Podręcznika Beneficjenta Programu Interreg VA Polska Słowacja 2014-2020, Wspólnej metodyki procesu kontroli Programu Interreg VA Republika Czeska – Polska;
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, Prawo budowlane;
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • komunikacja;
  • współpraca.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z prowadzeniem lub/i rozliczaniem inwestycji budowlanych lub/i przeprowadzaniem zamówień publicznych lub/i prowadzeniem kontroli finansowej lub/i kontroli w zakresie projektów UE lub/i zamówień publicznych
  • znajomość języków obcych: język czeski lub/i język angielski na poziomie komunikatywnym;
  • znajomość rozporządzenia MPiPS ws. należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (wersji obowiązujących od 2013 r.);
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej;
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
  • kreatywność;
  • myślenie analityczne;
  • orientacja na klienta.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. kontroli mikroprojektów Interreg VA"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: październik/listopad 2017 r.



Liczba odwiedzin: 2997

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Justyna Firlit

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 06.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×