Komenda Miejska Policji w Jaworznie
Ogłoszenie o naborze nr 26361ARCHIWALNE z dnia 27.04.2018 r.
-
Oferty do
15
maja
2018
-
Wymiar etatu
1.0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi w zakresie informatyki
Zespołu Łączności i Informatyki Komendy Miejskiej Policji w Jaworznie
Jaworzno
43- 600 Jaworzno ul. Narutowicza 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracy Policji
- przygotowanie analizy danych z systemów informatycznych
- prowadzi czynności kancelaryjno-biurowe w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komórki
- prowadzi bieżące szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w zakresie informatcznym w celu zapewnienia odpowiedniej ilości wykwalifikowanych pracowników
- dokonuje spraedzeń i udziela informacji komórkom organizacyjnym komendy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy administracja lub praca administracyjno-biurowa
- umiejętność organizowania pracy, komunikowania się i współpracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w zakresie informatycznym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Jaworznie
43-600 Jaworzno
ul.Narutowicza 1
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
wynagrodzenie brutto 2100,00 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat
Oferty otrzymane po terminie lub przesłano e-mail nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/ci którzy zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o ich terminie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 32 6183218
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, na niezakwalifikowane aplikacje nie udzielamy odpowiedzi, dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi. Metody i techniki jakie zostaną podczas naboru:
weryfikacja formalna ofert
test wiedzy, test praktyczny, rozmowa kwalifikacyjna.
Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM oraz w BIP KMP Jaworzno i w siedzibie urzędu.
Możliwy termin zatrudnienia 04 czerwca 2018r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów.