Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu Zdroju
Ogłoszenie o naborze nr 54219ARCHIWALNE z dnia 14.09.2019 r.
-
Oferty do
24
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydział Kryminalny
Jastrzębie-Zdrój
Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu-Zdroju ul. Śląska 12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa organizacyjna i kancelaryjno-biurowa naczelnika, jego zastępcy oraz funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego.
- Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów jawnych w wydziale.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej w odpowiednich dziennikach, rozdziela i wysyła pocztę zwykłą i specjalną jawną, kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu, dekretacji naczelnikowi wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w wydziale
- Prowadzi Elektroniczny Rejestr czynności Dochodzeniowo-Śledczych w zakresie Elektronicznego Rejestru Śledztw i Dochodzeń.
- Przygotowuje materiały przeznaczone do wysyłki, celem terminowego ich dostarczenia.
- Prowadzenie Rejestru Zatrzymanych Dokumentów Stwierdzających Uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Przyjmowanie korespondencji adresowanej do Wydziału Kryminalnego z Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju i innych instytucji, jej zarejestrowania i jej przekazywanie przełożonym i referentom spraw.
- Telefonicznie, osobiście i pisemnie udzielanie informacji stronom, instytucjom uprawnionym w zakresie danych o referentach przydzielonych do prowadzenia postępowań jak również o sposobie ich zakończenia i nadaniu dalszego biegu tym postępowaniom.
- Kieruje i umawia petentów i przedstawicieli instytucji ze wskazaniem referenta spraw.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
- umiejętność: obsługi oprogramowania biurowego, dokładność, terminowość, rzetelność, komunikatywność,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w administracji
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu-Zdroju ul. Śląska 12
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Jastrzębiu-Zdroju ul. Śląska 12
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Jastrzębie-Zdrój ul. Śląska 12 324787217 iod@jastrzebie.ka.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• wynagrodzenie zasadnicze: 2491,45 złotych brutto miesięcznie + wysługa lat od 5%-20%,
• przewidywane zatrudnienie od dnia 16 października 2019 roku,
• oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą
rozpatrywane,
• kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych
etapach selekcji, brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do
dalszych etapów selekcji,
• złożone dokumenty nie będą odsyłane
Informacji odnośnie naboru udziela Zespół Kadr i Szkolenia tel. 324787319