Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu Zdroju

Ogłoszenie o naborze nr 68346ARCHIWALNE z dnia 10.09.2020 r.

  • Oferty do
    15

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: szkoleń

Zespół Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Jastrzębie-Zdrój

Adres urzędu:

44-335 Jastrzębie-Zdrój
ul. Śląska 12

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa (sporadycznie dwuzmianowa) w systemie 8 godzinnym (w godzinach od 7.30 do 15.30). Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, praca przy komputerze-powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym. Wymuszona pozycja ciała–głównie siedząca. Na stanowisku występuje stres związany z obsługą klienta zewnętrznego oraz praca w szczególnie trudnych warunkach (prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy). Usytuowanie stanowiska pracy: Wejście do budynku KMP Jastrzębie-Zdrój mieszczącego się przy ul. Śląskiej 12 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Kadr i Szkolenia znajduje się na II piętrze (brak windy). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania schodów – brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim.

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowanie, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych wobec policjantów i pracowników KMP Jastrzębie-Zdrój oraz kierowanie kandydatów na szkolenia resortowe i pozaresortowe.
  • Planowanie i organizowanie doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy organizowanego regionalnie i lokalnie.
  • Prowadzenie doboru opiekunów służbowych policjantów w okresie służby przygotowawczej oraz prowadzenie dokumentacji w tej sprawie.
  • Organizowanie sprawdzianów z wychowania fizycznego dla policjantów tut. jednostki oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji.
  • Sporządzanie projektów aktów prawnych (oraz ich aktualizacja) w zakresie spraw szkoleniowych.
  • Prowadzenie akt osobowych i kart ewidencji – przebiegu służby policjantów oraz przekazywanie do Archiwum KWP Katowice akt osobowych funkcjonariuszy zwolnionych ze służby.
  • Obsługa oraz bieżąca aktualizacja systemów informatycznych, poprzez wprowadzanie do baz danych osobowych wynikających ze stosunku służbowego/pracy.
  • bieżąca ewidencja urlopów policjantów i pracowników cywilnych KMP w Jastrzębiu-Zdroju.
  • Sporządzanie wykazu godzin pracy pracowników tut. jednostki oraz comiesięczne przesyłanie ich do KWP Katowice.
  • Ewidencja zwolnień lekarskich policjantów i pracowników KMP Jastrzębie-Zdrój oraz sporządzanie dla KWP Katowice wykazu funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich, którym przysługuje 80% lub 100% uposażenia.
  • Zaopatrywanie i prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli dla potrzeb KMP Jastrzębie-Zdrój.
  • Prowadzenie zbioru dokumentacji dot. strzelań funkcjonariuszy – współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia wyszkolenia strzeleckiego.
  • Organizowanie zajęć i sprawdzianów z taktyki i technik interwencji policyjnych. Sporządzanie corocznego sprawozdania z tego przedsięwzięcia.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji lub 1 rok w komórkach ds. szkoleń lub kadr
  • umiejętność planowania pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
  • uczciwość, rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, dyplomami, itp.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    44-335 Jastrzębie-Zdrój
    ul. Śląska 12

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Inne informacje :
- wynagrodzenie zasadnicze: 2714,90 złotych brutto miesięcznie + wysługa lat od 5%-20%,
• przewidywane zatrudnienie od dnia 15 października 2020 roku,
• oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
• kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji, brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji,
• złożone dokumenty nie będą odsyłane.

Informacji odnośnie naboru udziela Zespół Kadr i Szkolenia tel. 478554319

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3089

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu Zdroju

Udostępnił: Bożena Walor

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia KMP Jastrzębie-Zdrój

Wprowadzono: 10.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×