Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

Ogłoszenie o naborze nr 59354ARCHIWALNE z dnia 08.01.2020 r.

  • Oferty do
    20

    stycznia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

Wydział Rekrutacji



Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach,
Ul. Zawiszy Czarnego 7
44-121 Gliwice

WARUNKI PRACY

• Stanowisko z monitorem ekranowym spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak czynników szkodliwych na stanowisku, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). • Praca w budynku dwupiętrowym, bez urządzeń dźwigowych, może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, korytarze dzielone drzwiami skrzydłowymi). • Stanowisko znajduje się na parterze. • Budynek i stanowisko nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Zadania wykonywane są w siedzibie urzędu, niekiedy zadania wykonywane są poza siedzibą urzędu, np. promocja różnych form służby wojskowej, kwalifikacje wojskowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizacja i prowadzenie naboru do terytorialnej służby wojskowej; przygotowanie i bieżąca aktualizacja bazy danych o ochotnikach zgłaszających się do terytorialnej służby wojskowej.
  • Wykonywanie obowiązków przedstawiciela Wojskowego Komendanta Uzupełnień w czasie kwalifikacji wojskowej w zakresie przeznaczania osób do czynnej służby wojskowej lub innych form jej odbycia, przenoszenie tych osób do rezerwy, zakładania lub aktualizacji ewidencji wojskowej oraz przygotowanie i prowadzenie rekrutacji wojskowej do ochotniczych form służby wojskowej.
  • Zarządzanie i prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi wojskowemu, w tym w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu SPIRALA-ZINT.
  • Prowadzenie akcji rekrutacyjnej do terytorialnej służby wojskowej oraz sporządzanie stosownych meldunków i sprawozdań w tym zakresie.
  • Wydawanie kandydatom do służby terytorialnej skierowań do jednostki celem zapoznania się z warunkami służby.
  • Wydawanie kandydatom do służby terytorialnej skierowań do Wojskowej Poradni Psychologicznej oraz do Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej celem określenia zdolności do pełnienia terytorialnej służby wojskowej.
  • Opracowywanie projektów decyzji, umorzeń i zawiadomień o postępowaniu w sprawach złożonych wniosków kandydatów do pełnienia służby terytorialnej.
  • Realizacja uzupełnienia jednostek wojskowych kandydatami do służby wojskowej w WOT. Składanie stosownych meldunków Szefowi WSzW o możliwościach realizacji otrzymanych zadań uzupełnieniowych. Aktualizacja danych w systemie informatycznym SEW-online

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku administracyjnym
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Kreatywność
  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP w wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 roku poz. 742 j.t.);
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obronnością.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Dyspozycyjność
  • Samodzielność w pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742 j.t.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    ul. Zawiszy Czarnego 7
    44-121 Gliwice

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

·       Administrator danych i kontakt do niego:

Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gliwicach

ul. Zawiszy Czarnego 7, 44-121 GLIWICE, wku.gliwice@ron.mil.pl

·       Kontakt do inspektora ochrony danych:

p. Marzena WOLNY, Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

ul. Zawiszy Czarnego 7, 44-121 GLIWICE, wku.gliwice@ron.mil.pl

·       Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

·       Informacje o odbiorcach danych:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

·       Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

·       Uprawnienia:

1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2.      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3.      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4.      prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5.      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

·       Podstawa prawna przetwarzania danych:

1.      art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2.      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3.      art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

·       Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

·       Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. Zatrudnienie – na stanowisko Starszego Referenta, umowa na czas określony (12 miesięcy).
2. Proponowane wynagrodzenie: ok. 2800,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”, świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu).
4. Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.
5. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub w razie niemożności skontaktowania się w ww. sposób – drogą elektroniczną (e-mailem) o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego. W CV kandydaci powinni podać aktualny numer telefonu oraz adres e-mail.
6. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
7. Postępowanie rekrutacyjne składa się z 3 etapów: I etap - test wiedzy ze znajomości aktów prawnych zgodnie z zakresem obowiązków, II etap - sprawdzenie umiejętności praktycznych oraz III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
8. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Komendy, w przypadku nadesłania pocztą – data stempla pocztowego).
9. List motywacyjny, CV oraz wymagane oświadczenia o których mowa w niniejszym ogłoszeniu powinny zawierać datę i czytelny, własnoręczny podpis kandydata.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równoważne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 261 124 652 lub 261 124 685 od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 15.



Liczba odwiedzin: 4240

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

Udostępnił: Natalia Stefanek

Komórka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

Wprowadzono: 08.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×