Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach
Ogłoszenie o naborze nr 59354ARCHIWALNE z dnia 08.01.2020 r.
-
Oferty do
20
stycznia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
Wydział Rekrutacji
Gliwice
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach,
Ul. Zawiszy Czarnego 7
44-121 Gliwice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizacja i prowadzenie naboru do terytorialnej służby wojskowej; przygotowanie i bieżąca aktualizacja bazy danych o ochotnikach zgłaszających się do terytorialnej służby wojskowej.
- Wykonywanie obowiązków przedstawiciela Wojskowego Komendanta Uzupełnień w czasie kwalifikacji wojskowej w zakresie przeznaczania osób do czynnej służby wojskowej lub innych form jej odbycia, przenoszenie tych osób do rezerwy, zakładania lub aktualizacji ewidencji wojskowej oraz przygotowanie i prowadzenie rekrutacji wojskowej do ochotniczych form służby wojskowej.
- Zarządzanie i prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi wojskowemu, w tym w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu SPIRALA-ZINT.
- Prowadzenie akcji rekrutacyjnej do terytorialnej służby wojskowej oraz sporządzanie stosownych meldunków i sprawozdań w tym zakresie.
- Wydawanie kandydatom do służby terytorialnej skierowań do jednostki celem zapoznania się z warunkami służby.
- Wydawanie kandydatom do służby terytorialnej skierowań do Wojskowej Poradni Psychologicznej oraz do Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej celem określenia zdolności do pełnienia terytorialnej służby wojskowej.
- Opracowywanie projektów decyzji, umorzeń i zawiadomień o postępowaniu w sprawach złożonych wniosków kandydatów do pełnienia służby terytorialnej.
- Realizacja uzupełnienia jednostek wojskowych kandydatami do służby wojskowej w WOT. Składanie stosownych meldunków Szefowi WSzW o możliwościach realizacji otrzymanych zadań uzupełnieniowych. Aktualizacja danych w systemie informatycznym SEW-online
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku administracyjnym
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
- Kreatywność
- Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP w wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 roku poz. 742 j.t.);
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obronnością.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Dyspozycyjność
- Samodzielność w pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742 j.t.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Zawiszy Czarnego 7
44-121 Gliwice
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
· Administrator danych i kontakt do niego:
Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gliwicach
ul. Zawiszy Czarnego 7, 44-121 GLIWICE, wku.gliwice@ron.mil.pl
· Kontakt do inspektora ochrony danych:
p. Marzena WOLNY, Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach
ul. Zawiszy Czarnego 7, 44-121 GLIWICE, wku.gliwice@ron.mil.pl
· Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
· Informacje o odbiorcach danych:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach
· Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
· Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
· Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
· Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Zatrudnienie – na stanowisko Starszego Referenta, umowa na czas określony (12 miesięcy).
2. Proponowane wynagrodzenie: ok. 2800,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”, świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu).
4. Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.
5. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub w razie niemożności skontaktowania się w ww. sposób – drogą elektroniczną (e-mailem) o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego. W CV kandydaci powinni podać aktualny numer telefonu oraz adres e-mail.
6. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
7. Postępowanie rekrutacyjne składa się z 3 etapów: I etap - test wiedzy ze znajomości aktów prawnych zgodnie z zakresem obowiązków, II etap - sprawdzenie umiejętności praktycznych oraz III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
8. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Komendy, w przypadku nadesłania pocztą – data stempla pocztowego).
9. List motywacyjny, CV oraz wymagane oświadczenia o których mowa w niniejszym ogłoszeniu powinny zawierać datę i czytelny, własnoręczny podpis kandydata.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równoważne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 261 124 652 lub 261 124 685 od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 15.