Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Ogłoszenie o naborze nr 19786ARCHIWALNE z dnia 22.12.2017 r.

  • Oferty do
    3

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi policyjnego kadrowego systemu komputerowego, obsługi składnicy akt osobowych oraz prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach osobowych nowo przyjętych policjantów

w Zespole Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrzengo i zewnętrznego. Stanowisko pracy w Zespole Kadr i Szkolenia usytuowane jest na II piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak na II piętrze budynku pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie i przetwarzanie danych dotyczących policjantów oraz pracowników komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy wykorzystaniu systemu komputerowego „SWOP-Kadry”, w celu gromadzenia danych osobowych o policjantach i pracownikach i ich służbowego wykorzystywania.
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów oraz obsługiwanie składnicy akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych zatrudnionych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu zgodnego z przepisami gromadzenia i przechowywania dokumentacji personalnej oraz udostępniania akt osobowych uprawnionym osobom.
  • Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyjęć do służby policjantów oraz ustalanie wysługi lat nowo przyjętych policjantów, na podstawie zebranych dokumentów, w związku z koniecznością obliczenia ich stażu pracy i potwierdzenia prawa do nagród jubileuszowych, w celu wydania rozkazów personalnych i przekazania informacji do Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.
  • Przygotowywanie i przekazywanie do Sekcji Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach akt osobowych zwolnionych ze służby/pracy w Policji policjantów oraz pracowników komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu dalszego ich przechowywania w archiwum KWP w Katowicach.
  • Rejestrowanie w systemie komputerowym ,,SWOP-Kadry” skierowań na badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, pracowników, kandydatów do pracy oraz na komisje lekarskie policjantów komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach i wydawanie zainteresowanym, w celu wykonania niezbędnych badań przez policjantów i pracowników.
  • Prowadzenie ewidencjj przyjęć, przeniesień i zwolnień policjantów komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu pozyskania szybkiej informacji w tym zakresie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 1 miesiąc w zakresie kadr lub 4 lata , 1 miesiąc w administracji
  • znajomość aktów prawnych: a) Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 roku o Policji, b) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego, c) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, d) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, e) Zarządzenia Nr 678 Komendanta Głównego Policji z dnia 17 czerwca 2005 r. w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych.
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • umiejętność samodzielnego realizowania zadań,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167 j.t. ze zm.)
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Gliwicach
    Powstańców Warszawy 12
    44-100 Gliwice

    Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wynagrodzenie zasadnicze: 2.132,06 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Listy motywacyjne niepodpisane odręcznie, oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

W przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych, wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok i 1 miesiąc doświadczenia zawodowego w zakresie kadr lub 4 lata i 1 miesiąc w administracji jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia.

Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych/dodatkowych podanych w ogłoszeniu powinny zawierać ilość stron zgodną z ilością stron oryginalnych dokumentów.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o terminach poszczególnych etapów selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.



Liczba odwiedzin: 3832

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Udostępnił: Dorota Szpak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×