Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Ogłoszenie o naborze nr 19786ARCHIWALNE z dnia 22.12.2017 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi policyjnego kadrowego systemu komputerowego, obsługi składnicy akt osobowych oraz prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach osobowych nowo przyjętych policjantów
w Zespole Kadr i Szkolenia
Gliwice
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wprowadzanie i przetwarzanie danych dotyczących policjantów oraz pracowników komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy wykorzystaniu systemu komputerowego „SWOP-Kadry”, w celu gromadzenia danych osobowych o policjantach i pracownikach i ich służbowego wykorzystywania.
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów oraz obsługiwanie składnicy akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych zatrudnionych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu zgodnego z przepisami gromadzenia i przechowywania dokumentacji personalnej oraz udostępniania akt osobowych uprawnionym osobom.
- Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyjęć do służby policjantów oraz ustalanie wysługi lat nowo przyjętych policjantów, na podstawie zebranych dokumentów, w związku z koniecznością obliczenia ich stażu pracy i potwierdzenia prawa do nagród jubileuszowych, w celu wydania rozkazów personalnych i przekazania informacji do Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.
- Przygotowywanie i przekazywanie do Sekcji Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach akt osobowych zwolnionych ze służby/pracy w Policji policjantów oraz pracowników komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu dalszego ich przechowywania w archiwum KWP w Katowicach.
- Rejestrowanie w systemie komputerowym ,,SWOP-Kadry” skierowań na badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, pracowników, kandydatów do pracy oraz na komisje lekarskie policjantów komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach i wydawanie zainteresowanym, w celu wykonania niezbędnych badań przez policjantów i pracowników.
- Prowadzenie ewidencjj przyjęć, przeniesień i zwolnień policjantów komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, w celu pozyskania szybkiej informacji w tym zakresie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 1 miesiąc w zakresie kadr lub 4 lata , 1 miesiąc w administracji
- znajomość aktów prawnych: a) Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 roku o Policji, b) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego, c) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, d) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, e) Zarządzenia Nr 678 Komendanta Głównego Policji z dnia 17 czerwca 2005 r. w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych.
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność samodzielnego realizowania zadań,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167 j.t. ze zm.)
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice
Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.132,06 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Listy motywacyjne niepodpisane odręcznie, oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).
W przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych, wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok i 1 miesiąc doświadczenia zawodowego w zakresie kadr lub 4 lata i 1 miesiąc w administracji jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia.
Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych/dodatkowych podanych w ogłoszeniu powinny zawierać ilość stron zgodną z ilością stron oryginalnych dokumentów.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o terminach poszczególnych etapów selekcji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.