Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Częstochowy

Ogłoszenie o naborze nr 17102ARCHIWALNE z dnia 25.10.2017 r.

  • Oferty do
    6

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacyjno-administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Częstochowy



Miejsce wykonywania pracy:

Częstochowa

Adres urzędu:

Częstochowa, ul. św. Brata Alberta 6

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego. Praca siedząca, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, ewidencji. Udział w kontrolach. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, monitor ekranowy, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów). Praca wewnątrz pomieszczenia; reprezentowanie Urzędu poza siedzibą; udział w seminariach, warsztatach; wyjazdy służbowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Stanowisko pracy znajduje się w 3-piętrowym budynku przy ul. św. Brata Alberta 6 w Częstochowie . Na wszystkich piętrach budynku znajdują się pokoje biurowe. Budynek jest niedostosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów, odpowiednich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych); ; w celu skorzystania z jego usług przez osoby niepełnosprawne Urząd zapewnia pomoc organizacyjną - asystę ze strony pracowników. Pomieszczenia oraz stanowiska pracy należące do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego rozmieszczone są na 3 kondygnacjach. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, monitor ekranowy, meble biurowe oraz urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.)

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa programu ESTIMA
  • wysyłanie korespondencji wytworzonej w urzędzie
  • przyjmowanie i wstępna weryfikacja składanych dokumentów
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów
  • prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej
  • ewidencjonowanie obiektów wielkopowierzchniowych
  • dokonywanie zakupów materiałów biurowych i środków czystości
  • nadzorowanie realizacji harmonogramu wizyt i spotkań Powiatowego Inspektora
  • współpraca z innymi urzędami i jednostkami

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 7 lat w administracji rządowej, na stanowisku w podobnym zakresie obsługa programu ESTIMA, prowadzenie rejestrów obsługa kancelaryjna inspektoratu prawo jazdy kategorii B znajomość przepisów Prawa budowlanego, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej rzetelność odpowiedzialność sumienność wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    dla miasta Częstochowy
    ul. św. Brata Alberta 6
    42-200 Częstochowa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.



Liczba odwiedzin: 3212

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Częstochowy

Udostępnił: Joanna Ujma-Janik

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 25.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×