Komenda Miejska Policji w Częstochowie
Ogłoszenie o naborze nr 2652ARCHIWALNE z dnia 23.08.2016 r.
-
Oferty do
2
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: realizacji zadań dla statystyki policyjnej
w Wydziale Kryminalnym
Częstochowa
Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Bieżące monitorowanie terminowości oraz jakości wprowadzanych do systemu utraconych pojazdów, dokumentów i rzeczy
- Sprawdzanie dokumentów - akt kontrolnych postępowań przygotowawczych pod kątem poprawności i jakości wprowadzonych danych do systemu
- Wykonywanie analiz z Systemu Analitycznego
- Wprowadzanie formularzy statystycznych do systemu
- Wykonywanie prezentacji na potrzeby odpraw kryminalnych
- Obsługa urządzeń peryferyjnych i telekopiowych systemu faksowo-mailowego oraz poczty elektronicznej
- Archiwizowanie dokumentacji związanej z obsługą statystyki policyjnej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
- Znajomość pakietu Microsoft Office, OpenOffice, programów pocztowych, dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość przeglądarek internetowych, umiejętność obsługi systemów bazodanowych
- Rzetelność
- Dobra organizacja pracy własnej
- Kreatywność
- Znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- Ukończone specjalistyczne kursy informatyczne
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
- Znajomość statystyki matematycznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie specjalistycznych kursów informatycznych
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 1873,84 zł brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Życiorys w formie CV. W ofercie proszę podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Dokumenty proszę składać w punkcie obsługi petenta w dni robocze w godzinach od 9.00 do 14.00 lub przesyłać pocztą. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.czestochowa.kmp.policja.gov.pl. Oświadczenia złożone na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych nie będą brane pod uwagę. Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach selekcji. Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Częstochowie oraz umieszczane w miejscu ogólnie dostępnym w budynku Komendy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę pranie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 369 1353 lub 34 369 1341.