Komenda Miejska Policji w Częstochowie

Ogłoszenie o naborze nr 2652ARCHIWALNE z dnia 23.08.2016 r.

  • Oferty do
    2

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: realizacji zadań dla statystyki policyjnej

w Wydziale Kryminalnym



Miejsce wykonywania pracy:

Częstochowa

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko wyposażone w telefon, komputer, urządzenie wielofunkcyjne - skaner, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wyjazdy służbowe - KWP w Katowicach. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie. Pomieszczenie przystosowane do pracy dwóch osób, nie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku. Budynek częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowych). Pomieszczenia sanitarne dostosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze budynku obok punktu obsługi petenta przy wejściu głównym. Wejście do budynku Komendy dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak progów utrudniających poruszanie się osobom niepełnosprawnym po korytarzach, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Bieżące monitorowanie terminowości oraz jakości wprowadzanych do systemu utraconych pojazdów, dokumentów i rzeczy
  • Sprawdzanie dokumentów - akt kontrolnych postępowań przygotowawczych pod kątem poprawności i jakości wprowadzonych danych do systemu
  • Wykonywanie analiz z Systemu Analitycznego
  • Wprowadzanie formularzy statystycznych do systemu
  • Wykonywanie prezentacji na potrzeby odpraw kryminalnych
  • Obsługa urządzeń peryferyjnych i telekopiowych systemu faksowo-mailowego oraz poczty elektronicznej
  • Archiwizowanie dokumentacji związanej z obsługą statystyki policyjnej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, OpenOffice, programów pocztowych, dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość przeglądarek internetowych, umiejętność obsługi systemów bazodanowych
  • Rzetelność
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Kreatywność
  • Znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • Ukończone specjalistyczne kursy informatyczne
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Znajomość statystyki matematycznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie specjalistycznych kursów informatycznych
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Popiełuszki 5
    42-200 Częstochowa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze 1873,84 zł brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Życiorys w formie CV. W ofercie proszę podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Dokumenty proszę składać w punkcie obsługi petenta w dni robocze w godzinach od 9.00 do 14.00 lub przesyłać pocztą. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.czestochowa.kmp.policja.gov.pl. Oświadczenia złożone na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych nie będą brane pod uwagę. Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach selekcji. Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Częstochowie oraz umieszczane w miejscu ogólnie dostępnym w budynku Komendy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę pranie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 369 1353 lub 34 369 1341.



Liczba odwiedzin: 4360

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Częstochowie

Udostępnił: Małgorzata Dźbik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×