Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie

Ogłoszenie o naborze nr 51543ARCHIWALNE z dnia 25.07.2019 r.

  • Oferty do
    5

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: prowadzenia ewidencji wojskowej podoficerów i szeregowych rezerwy

w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami



Miejsce wykonywania pracy:

Częstochowa

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie
42-213 Częstochowa, ul. Legionów 20

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - obsługa urządzeń biurowych; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku, występują bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń sanitarnych (toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych, korytarze dzielone drzwiami).

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji podoficerów i szeregowych rezerwy z wykorzystaniem systemu SPIRALA-ZINT,
  • aktualizacja dokumentów ewidencyjnych podoficerów i szeregowych rezerwy oraz księgi ewidencji osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej na podstawie wpływających dokumentów i informacji,
  • przyjmowanie i opracowywanie dokumentów ewidencyjnych otrzymanaych z Wydziału Rekrutacji,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących przebiegu służby wojskowej oraz duplikatów książeczek wojskowych,
  • udział w opracowywaniu sprawozdań oraz zestawień dotyczących ewidencji podoficerów i szeregowych rezerwy, w tym sporządzanie bilansu zasobów rezerw osobowych,
  • przygotowywanie propozycji odpowiedzi na złożone pisma i prośby,
  • niszczenie lub przekazywanie dokumentów do archiwum,
  • udział w pracach zespołów wykonujących zadania związane z zarządzaniem kryzysowym, osiąganiem wyższych stanów gotowości bojowej oraz zabezpieczeniem mobilizacyjnego rozwinięcia jednostek wojskowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office
  • znajomość Ustawy i powszechnym obowiązku obrony RP, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • kreatywność i systematyczność
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742 j.t.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 poz. 742 j.t.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie
    42-213 Częstochowa, ul. Legionów 20

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Częstochowie, ul.Legionów 20, 42-213 Częstochowa email: wkuczestochowa@ron.mil.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: telefon 261-101-619
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie, ul.Legionów 20, 42-213 Częstochowa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie na stanowisko referenta na okres zastępstwa.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 261-101-602 lub 261-101-619.

W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają łącznie następujące warunki:
- złożone w terminie (liczy się data wpływu do urzędu lub osobistego dostarczenia oferty do kancelarii WKU);
- dokumentacja jest kompletna (zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu o naborze dokumenty i oświadczenia);
- CV i list motywacyjny oraz złożone oświadczenia są uwiarygodnione własnoręcznym czytelnym podpisem i opatrzone datą;
- udokumentowano spełnienie wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze dotyczących wykształcenia, kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego;

Nabór prowadzony będzie w 3 etapach:
- etap 1 - weryfikacja aplikacji pod względem formalnym. Powiadomienie e-mail lub telefonicznie zakwalifikowanych kandydatów o terminie II etapu;
- etap II - testy ze znajomości przepisów Ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- etap III - rozmowa kwalifikacyjna

Planowane rozpoczęcie pracy od 09.09.2019r.
Proponowane wynagrodzenie około 2792,00 zł plus dodatek za wysługę po 5 latach stażu pracy 5%, wzrastający corocznie o 1 % do maksymalnego dodatku 20%.
W składanych ofertach proszę podawać adresy e-mail i numery telefonów kontaktowych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równoważne.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4554

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie

Udostępnił: Małgorzata Dyjak

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 25.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×