Archiwum Państwowe w Częstochowie

Ogłoszenie o naborze nr 61582ARCHIWALNE z dnia 25.02.2020 r.

  • Oferty do
    10

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

do spraw: przejmowania i obsługi dokumentacji wyborczej i niearchiwalnej

Oddział II nadzoru archiwalnego i dokumentacji o czasowym okresie przechowywania



Miejsce wykonywania pracy:

Częstochowa

Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13, 42-200 Częstochowa
oraz w miejscu składowania dokumentacji

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13, 42-200 Częstochowa

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie Archiwum oraz w miejscach składowania dokumentacji z wyborów - wyjazdy samochodem służbowym jako kierowca na terenie właściwości miejscowej Archiwum pomiędzy siedzibą Archiwum, magazynami i miejscami w których zdeponowana jest dokumentacja podlegająca przekazaniu w celu ich odbioru i rozlokowania - wysiłek fizyczny związany z dźwiganiem, przenoszeniem, układaniem i przemieszczeniem dokumentacji w celu ich załadunku i rozładunku - narażenie na kontakt z kurzem mogącym powodować alergie - narażenie na inne czynniki biologiczne - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 m - budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością - stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem - permanentna obsługa klienta

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie procesu przejmowania dokumentacji z wyborów: przejmowanie z miejsc ich zdeponowania, rozmieszczanie dokumentacji w magazynach i nadzór nad prawidłowością jej przechowywania
  • udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum państwowego
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi, przedstawicielami urzędów miast i gmin oraz właściwych delegatur Krajowego Biura Wyborczego
  • przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów oraz organizowanie procesu brakowania dokumentacji wyborczej
  • wydzielanie z przejętej na przechowywanie dokumentacji niearchiwalnej akt przeznaczonych do brakowania, sporządzanie dokumentacji związanej z brakowaniem oraz organizowanie brakowania tej dokumentacji
  • udzielanie informacji na temat miejsc przechowywania dokumentacji niearchiwalnej, w tym dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców (osobiście, telefonicznie, pisemnie)
  • wykonywanie innych zadań realizowanych w Oddziale
  • wykonywanie innych zadań służbowych w siedzibie Archiwum

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy
  • znajomość przepisów prawa archiwalnego oraz przepisów dotyczących zarządzania dokumentacją, w tym wyborczą i umiejętność ich interpretacji
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera w tym znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z obsługą lub zarządzaniem dokumentacją
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • wysoka kultura osobista
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia zaświadczenia o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.03.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Częstochowie
    ul. Tadeusza Rejtana 13
    42-200 Częstochowa
    koniecznie z dopiskiem "oferta zatrudnienia - młodszy archiwista"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Państwowego w Częstochowie, ul. Tadeusza Rejtana 13, 42-200 Częstochowa, kancelaria@czestochowa.ap.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Cezary Nowicki, e-mail: inpektor@odocn.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Częstochowie, ul. Rejtana 13, 42-200 Częstochowa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2600 PLN + dodatek stażowy

Planowane techniki i metody naboru:
• I etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• II etap: test wiedzy z zakresu wymagań niezbędnych, rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie.
Kandydaci niezakwalifikowani zostaną powiadomieni mailowo.

Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum Państwowego w Częstochowie).
UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane i opatrzone datą oświadczenia, CV i list motywacyjny.

Dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Możliwy odbiór osobisty w terminie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, nie dłużej jednak niż po upływie 4 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.

Przewidywany termin zatrudnienia – kwiecień 2020.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 34 363 89 31.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4328

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Częstochowie

Udostępnił: Magdalena Wawrzkiewicz-Gajda

Komórka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Częstochowie

Wprowadzono: 25.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×