Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 21254ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.
-
Oferty do
8
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: regulacji stanów prawnych gruntów prywatnych zajętych pod drogi publiczne przez Zespół III
w Wydziale Nadzoru Właścicielskiego
Częstochowa
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach - Zespół ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości III
ul. Sobieskiego 7
42-200 Częstochowa
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projektów decyzji wojewody w sprawie stwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa lub właściwe jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiaty, województwo) nieruchomości prywatnych zajętych pod drogi publiczne.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania projektów decyzji lub postanowień w sprawach zmian, uchyleń oraz sprostowań decyzji a także wznowień postępowań dotyczących nabycia przez Skarb Państwa lub właściwe jednostki samorządu terytorialnego nieruchomości prywatnych zajętych pod drogi publiczne.
- Przyjmowanie klientów indywidualnych i przedstawicieli podmiotów publicznoprawnych w celu udzielania im informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów.
- Potwierdzanie ostateczności wydanych decyzji wojewody dot. regulacji stanów prawnych gruntów prywatnych zajętych pod drogi publiczne w celu zawiadomienia właściwych sądów rejonowych prowadzących księgi wieczyste o zmianie właściciela nieruchomości wynikającej z tych decyzji oraz przekazania właściwym miejscowo starostom ostatecznych decyzji w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów.
- Prowadzenie we współpracy z Biurem Administracyjnym spraw związanych z powoływaniem biegłych (geodetów uprawnionych) w trybie zamówień publicznych w celu zapewnienia wykonania projektów podziałów nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, niezbędnych do prowadzonych postępowań.
- Prowadzenie postępowań w zakresie udostępniania informacji publicznej w celu przygotowania projektów pism lub decyzji odmownych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
- znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o gospodarce nieruchomościami, o drogach publicznych;
- znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego (w szczególności część ogólna, przepisy dot. własności i spadków);
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- komunikacja;
- współpraca.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa;
- znajomość Kodeksu postępowania cywilnego;
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- myślenie analityczne;
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych;
- orientacja na klienta.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pokój 161,
40 - 032 Katowice
z dopiskiem: Oferta pracy - ds. regulacji stanów prawnych gruntów prywatnych zajętych pod drogi publiczne przez Zespół III
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda/y kandydatka/kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym informacje o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerem telefonu : (032) 20 – 77 - 246 lub (032) 20 - 77 - 796.
Planowany termin zatrudnienia: luty/marzec 2018 r.