Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Ogłoszenie o naborze nr 18421ARCHIWALNE z dnia 23.11.2017 r.

  • Oferty do
    30

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej i sekretarskiej

na Komisariacie Policji II w Chorzowie



Miejsce wykonywania pracy:

Chorzów

Komisariat Policji II w Chorzowie ul. Moniuszki 11, 41-500 Chorzów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Chorzowie ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów

WARUNKI PRACY

Praca kancelaryjno - biurowa związana z obsługą sekretarską Komisariatu Policji, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji II w Chorzowie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływajacej do komisariatu oraz jej wydawanie po dokonaniu dekretacji przełożonego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie;
  • Ewidencjonowanie komputerowo lub odręcznie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzacych z komisariatu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych;
  • Prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w celu wsparcia bieżącej pracy komisariatu;
  • Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników komisariatu do składnicy akt KMP Chorzów w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji w celu jej doręczenia adresatom;
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżacej pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno-biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno - biurowym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • rzetelność, dokładność, termonowość,
  • umiejętność komunikacji,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chorzowie
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. legnicka 1, 41-503 Chorzów

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi, zostaną złożone do składnicy akt.
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta Komisariatu Policji II w Chorzowie".

Proces naboru:
- analiza złożonych dokumentów,
- test wiedzy z zakresu wskazanego w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie wiedza i umiejętności określone w ogłoszeniu o naborze.

Kandydaci spełniający wymogi formalne o poszczególnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 7715 219 lub 218



Liczba odwiedzin: 3542

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Udostępnił: Beata Rosak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×