Komenda Miejska Policji w Chorzowie
Ogłoszenie o naborze nr 10406ARCHIWALNE z dnia 21.04.2017 r.
-
Oferty do
2
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej i sekretarskiej
w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą
Chorzów
Komenda Miejska Policji w Chorzowie ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływajacej do wydziału oraz jej wydawanie po dokonaniu dekretacji przełożonego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale;
- Ewidencjonowanie komputerowo lub odręcznie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzacych z wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych. Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji w celu jej doręczenia adresatom;
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo - mailowego w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy;
- Prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału;
- Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału do składnicy akt KMP Chorzów w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno-biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno - biurowym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej
- znajomość obsługi komputera,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Chorzowie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. legnicka 1, 41-503 Chorzów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty nie podpisane, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi, zostaną złożone do składnicy akt. Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem"Oferta zatrudnienia na stanowisko referenta Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą KMP w Chorzowie".
Proces naboru:
- analiza złożonych dokumentów,
- test wiedzy z zakresu wskazanego w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie wiedza i umiejętności określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o poszczególnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w konkursie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 7715 219 lub 218