Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Ogłoszenie o naborze nr 5826ARCHIWALNE z dnia 23.11.2016 r.

  • Oferty do
    3

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zaopatrzenia

w Zespole Finansów i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Chorzów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Chorzowie ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów

WARUNKI PRACY

Praca kancelaryjno - biurowa związana z prowadzeniem obsługi zaopatrzeniowej oraz ewidencją ilościowych składników majątkowych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie. Budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru, budynek po remoncie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji i wydawanie środków higieny osobistej oraz odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej oraz aktualizacji składników majątkowych będących w użytkowaniu jednostki (sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, techniki policyjnej, p.poż) w programie SWOP;
  • Dokonywanie porównania ewidencji ilościowej składników majątkowych wprowadzonej ewidencji ze stanami wynikającymi z arkuszy spisu natury poszczególnych komórek organizacyjnych w celu ustalenia rzeczywistych stanów składników majątkowych jednostki.
  • Dokonywanie zapotrzebowania środków finansowych na bieżące naprawy konserwacyjne w jednostce.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej i ilościowo-wartościowej w odniesieniu do materiałów z obrotu poza magazynowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w komórkach ds. zaopatrzenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • znajomość obsługi programów komputerowych: Windows, Open Office, Excel

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chorzowie
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenia zasadnicze: 1873,84 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi. Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Oferta zatrudnienia na stanowisko Inspektora Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KMP w Chorzowie".
Informacje dotyczące kandydatów zakwalifikowanych do kolejnego etapu będą opublikowane w siedzibie KMP Chorzów oraz na stronie BIP KMP Chorzów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 7715 219 lub 217.



Liczba odwiedzin: 3081

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Udostępnił: Beata Rosak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×