Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Ogłoszenie o naborze nr 56724ARCHIWALNE z dnia 01.11.2019 r.

  • Oferty do
    14

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy

w Komendzie Miejskiej Policji w Chorzowie



Miejsce wykonywania pracy:

Chorzów

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
ul. Legnicka 1
41-503 Chorzów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
ul. Legnicka 1
41-503 Chorzów

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządza roczny plan kontroli i przeprowadza kontrolę warunków pracy/służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, a następnie na bieżąco informuje Komendanta Miejskiego Policji w Chorzowie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i policjantów oraz poprawy warunków ich pracy/służby.
  • Uczestniczy w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/w służbie oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontroluje realizację tych wniosków, w celu wypłacenia poszkodowanym należnego odszkodowania i zapobiegania zaistnieniu wypadków w przyszłości.
  • Przeprowadza szkolenia wstępne w dziedzinie bhp, zapewnia właściwą adaptację nowo zatrudnionych pracowników i policjantów oraz informuje o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą/służbą, w celu zapoznania z organizacją i metodami pracy/służby na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.
  • Uczestniczy w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego wiążącego się z wykonywaną przez pracowników pracą/pełnioną przez policjantów służbą oraz opracowuje programy działań profilaktycznych zmierzających do wyeliminowania ryzyka, w celu poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w celu rozpoznania i rozwiązania problemów dotyczących stanu bhp w jednostce
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych oraz opiniuje szczegółowe instrukcje dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy/służby, w celu dostosowania do wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Współpracuje z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami/policjantami, w szczególności przy realizacji okresowych badań lekarskich pracowników/policjantów, w celu zapewnienia zdolności pracowników/policjantów do wykonywania pracy/pełnienia służby w Policji.
  • Uczestniczy w opracowywaniu planów modernizacji jednostki, ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacji jednostki, przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów, w których przewiduje się pomieszczenia pracy/służby oraz zgłasza wnioski dot. wymagań bhp i zachowania ergonomii na stanowiskach pracy/służby, w celu zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne w specjalności bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata na samodzielnym stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • znajomość przepisów z dziedziny BHP, prawa pracy
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenia, dokonywania obiektywnych ocen i formułowania wniosków
  • rzetelność, terminowość
  • kreatywność, samodzielność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata na samodzielnym stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Chorzowie
    ul. Legnicka 1
    41-503 Chorzów

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Chorzowie z siedzibą przy ul. Legnickiej 1.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych ul. Legnicka1, 41-503 Chorzów, tel. 32 7715216, adres e-mail: iod@chorzow.ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2869,08 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty należy składać/przesyłać z dopiskiem na kopercie: "Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora jednoosobowego stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie."
Oferty niepodpisane, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone i niespełniające wymogów nie podlegają zwrotowi, zostaną złożone do składnicy akt KMP Chorzów.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora jednoosobowego stanowiska do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy KMP w Chorzowie jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo - w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32) 7715 219 lub 218

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4298

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Udostępnił: Beata Rosak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×