Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Ogłoszenie o naborze nr 58700ARCHIWALNE z dnia 13.12.2019 r.

  • Oferty do
    24

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko – biurowych i kancelaryjnych

w Zespole Prezydialnym



Miejsce wykonywania pracy:

Bieruń

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno – biurową Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu i Pierwszego Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu oraz przyjmuje, rozdziela i ewidencjonuje przesyłki i korespondencję wpływającą do Komendy Powiatowej Policji w Bieruniu oraz wydaje ją poszczególnym komórkom organizacyjnym, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
  • Przyjmuje oraz segreguje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowaniem, a następnie wydaje adresatom, w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych w jednostce.
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Komendantowi Powiatowemu Policji w Bieruniu i Pierwszemu Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
  • Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze, w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
  • Opracowuje projekty niektórych aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu, ponadto rejestruje, aktualizuje i dystrybuuje akty prawne wydane przez Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu do zainteresowanych komórek organizacyjnych, w celu prawidłowej realizacji zadań.
  • Obsługuje system Płatnik, w celu zapewnienia właściwego ubezpieczenia funkcjonariuszom, pracownikom i ich rodzinom.
  • Przygotowuje spotkania z interesantami i gośćmi, prowadzi terminarz spotkań, narad i odpraw oraz sporządza z nich protokoły, w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu i Pierwszego Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Bieruniu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowiskach administracyjno – biurowych
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność komunikowania się
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające dostęp do informacji o klauzuli „Poufne”

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa potwierdzająca dostęp do informacji o klauzuli „Poufne”

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Turystyczna 1
    43-155 Bieruń

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego:

Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu z siedzibą przy ul. Turystycznej 1a


Kontakt do inspektora danych osobowych:

Inspektor Danych Osobowych: ul. Turystyczna 1a, 43-155 Bieruń, tel. 32 323 32 62, adres
e-mail: iod@bierun.ka.policja.gov.pl


Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


Informacje o odbiorcach danych:

dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych


Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)


Uprawnienia:

- prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych,
a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO


Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2490,00 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego)

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po potwierdzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot), lub po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego mającego
na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa.

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia dostępne są na stronie internetowej bip.bierun.kpp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej → Ochrona danych i oświadczenia → Plik
w formacie pdf do wydrukowania).
Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora (sekretariat) Zespołu Prezydialnego
KPP w Bieruniu”

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo – w przypadku braku kontaktu telefonicznego,
pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bierun.slaska.policja.gov.pl oraz udostępniona
w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3113

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Udostępnił: Agnieszka Sroczyńska

Komórka organizacyjna: ZKiS

Wprowadzono: 13.12.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×