Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze nr 3640ARCHIWALNE z dnia 17.09.2016 r.

  • Oferty do
    23

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    0,5 etatu
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obługa składnicy akt

Zespół Prezydialny Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej



Miejsce wykonywania pracy:

Bielsko-Biała

Komisariat Policji III w Bielsku-Białej ul. Traugutta 3

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej ul. Rychlińskiego 17

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana jest w pomieszczeniu, przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Wymaga wysiłku fizycznego przy przenoszeniu dokumentów w aktowni. Mogą występować czynniki szkodliwe w postaci kurzu, pyłu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa składnicy akt przekazanych w celu ustalenia poprawności ich zakwalifikowania do określonej kategorii archiwalnej.
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych jawnych upoważnionym osobom.
  • Udzielanie instruktażu pracownikom przygotowującym i zdającym dokumenty do archiwum.
  • Wydzielanie z zasobu archiwalnego dokumentacji, której okres przechowywania upłynął.
  • prowadzienie kwerend dot. dokumentów jawnych w celu ich udostępniania.
  • Prowadzenie rejestrów/spisów akt przekazanych do archiwum lub do brakowania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: na stanowisku biurowym lub o podobnym zakresie zadań.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • staż pracy: Umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność komunikowania się i współpracy, rzetelność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej
    ul. Rychlińskiego 17
    (pokój 112)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonując pod nr 33 812 1370.
Wynagrodzenie brutto na stanowisku - 936,92 plus % posiadanej wysługi lat z tytułu stażu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór prowadzony jest w 3 etapach:
1 - wstepna weryfikacja aplikacji pod względem formalnym,
2- test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i funkcjonowania archiwum.
3 - rozmowa kwalifikacyjna z osobami które pozytywnie napisały test.



Liczba odwiedzin: 3002

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Udostępnił: Hanna SERAFIN

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×