Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 33741ARCHIWALNE z dnia 10.09.2018 r.
-
Oferty do
23
września
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: Archiwum KMP
Zespół Prezydialny KMP Bielsko-Biała
Bielsko-Biała
Komenda Miejska Policji
43-300 Bielsko-Biała ul. Wapienna 45
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawdzanie spisów akt przekazanych i materiałów pod względem ich poprawności
- Wydzielanie z zasobu archiwalnego dokumentacji, której okres przechowywania upłynął, sporządzanie protokołów brakowania,
- brakowanie materiałów oraz prowadzenie ewidencji protokołów brakowania
- Udostępnianie materiałów archiwalnych i niearchiwalnych, jawnych i niejawnych upoważnionym osobom oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnionych
- Przeprowadzanie kwerend archiwalnych.
- Sporządzanie spisów akt przekazanych oraz protokołów brakowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ogólne, ekonomiczne, administracyjne
- staż pracy: na podobnym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. administracyjne
- staż pracy: na podobnym stanowisku , praca w archiwum
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji
43-300 Bielsko-Biała
ul. Wapienna 45
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Bielsku-Białej tel. 8121212
- Kontakt do inspektora ochrony danych: asp. szt. Rafał KUBICA - tel. 8121155
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 33 812 1500
Wynagrodzenie brutto przy 20 - letnim stażu pracy wynosi 2.500,p.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w trzech etapach:
1- wstępna weryfikacja pod względem formalnym,
2 - test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy kancelaryjno-biurowej
3 - rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które najlepiej zaliczyły test pisemny.