Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
Ogłoszenie o naborze nr 14120ARCHIWALNE z dnia 10.08.2017 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi w zakresie informatyki
Wydział Ruchu Drogowego
Bielsko-Biała
Wydział Ruchu Drogowego, 43-300 Bielsko-Biała ul. Kamińskiego 8
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej , 43-300 Bielsko-Biała ul. Rychlińskiego 17
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przetwarzanie informacji w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych.
- Prowadzenie ewidencji kierowców, weryfikacja i wprowadzanie do systemu KSIP kart Prd 5
- Weryfikacja formalna oraz wprowadzanie do systemu SEWIK kart Mrd2
- Wprowadzanie do systemu KSIP wyroków sądowych i zawiadomień o wykonaniu środka karnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracyjne, informatyczne
- staż pracy: 1 rok w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
- staż pracy: 1 rok znajomość oprogramowania biurowego MS OFFICE, OPEN OFFICE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej ul. Rychliońskiego 17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr telefonu 33 812 1370.
Wynagrodzenie brutto na stanowisku - 2.053,-.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
1 - wstępna weryfikacja pod względem formalnym;
2 - test pisemny ze znajomości informatyki, ustawy o służbie cywilnej i pracy administracyjno-biurowej;
3 - rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które zaliczyły test.