Krajowa Informacja Skarbowa

Ogłoszenie o naborze nr 23312ARCHIWALNE z dnia 02.03.2018 r.

  • Oferty do
    12

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy księgowy

do spraw: ds. prowadzenia ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej

w Referacie rachunkowości budżetowej, planowania i kontroli finansowej KFR



Miejsce wykonywania pracy:

Bielsko-Biała

Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała

Adres urzędu:

Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki w systemie finanowo-księgowym. Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu. Typowe godziny pracy od 7:00 do 15:00. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka, kserokopiarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca w budynku V piętrowym. Przestrzeń pracy KIS: parter, IV i V piętro. Budynek wyposażony w dźwig osobowy oraz platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku (wejście główne). Oświetlenie sztuczne i naturalne. Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej przed budynkiem. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: niewidomych, głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • dekretowanie dowodów księgowych dotyczących wyroków sądowych (wydatków jednostki) w oparciu o plan kont oraz kwalifikowanie zdarzeń gospodarczych do odpowiednich podziałek klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w celu ujęcia ich w urządzeniach księgowych. Księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym otrzymanych dokumentów oraz sporządzanie na ich podstawie przelewów elektronicznych w celu prawidłowego wywiązania się jednostki z zobowiązań,
  • sporządzanie oświadczeń o potrąceniu wierzytelności,
  • sporządzanie przelewów elektronicznych na podstawie wniosków o dokonanie wpisów sądowych i opłat kancelaryjnych w celu wykonania ustawowego obowiązku,
  • identyfikowanie i zgłaszanie pojawiających się problemów do Help Desku.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • predyspozycje do pracy w rachunkowości, umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
  • wiedza z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność przekazywania wiedzy w sposób jasny i precyzyjny,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
  • umiejętność obsługi bankowości elektronicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. T. Sixta 17
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem „oferta pracy – młodszy księgowy KFR - na zastępstwo”
    lub osobiście w Kancelarii KIS, parter pok. 1-5.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Pracownik będzie podlegał ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 ust. 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 1393).
Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.016,88 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Postepowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub poprzez e-mail.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 32 783 24 31



Liczba odwiedzin: 2999

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Krajowa Informacja Skarbowa

Udostępnił: Olga Krynicka

Komórka organizacyjna: Referat Personalny

Wprowadzono: 02.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×