Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 3563ARCHIWALNE z dnia 15.09.2016 r.

  • Oferty do
    23

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających



Miejsce wykonywania pracy:

Będzin

Urząd Skarbowy w Będzinie
42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Katowicach
40-022 Katowice , ul. Damrota 25

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów ), - czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej, - budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne), - budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie i rejestrowanie w systemie komputerowym Biblioteka Akt dokumentów podatników (płatników) z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz zakładanie nowych akt podatników,
  • przyjmowanie i rejestrowanie w systemie komputerowym Biblioteka Akt paczek deklaracji, zeznań rocznych, informacji podatkowych zarejestrowanych w systemie Poltax, wpinanie do akt podatkowych oraz przechowywanie,
  • udostępnianie i prowadzenie rejestru wypożyczonych dokumentów pracownikom poszczególnych komórek organizacyjnych oraz na bieżąco kontrolowanie ich zwrotu,
  • przekazywanie dokumentów do archiwum zgodnie z obowiązującym zarządzeniem w sprawie obsługi kancelaryjnej izb i urzędów skarbowych oraz organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic w tych organach,
  • wykonywanie prac pomocniczych w zakresie realizacji terminowej obsługi kanacelaryjnej urzędu .

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjno-biurowe, ekonomiczne
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi programu do rejestracji dokumentów Biblioteka Akt, POLTAX,
  • dokładność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy w Będzinie,
    42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1
    p. 76 z dopiskiem "Oferta pracy OB14"
    lub za pośrednictwem poczty.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 762 77 82.      
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy
z komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.623,38 zł.



Liczba odwiedzin: 3151

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Małgorzata Wojas

Komórka organizacyjna: Drugi Dział Kadr

Wprowadzono: 15.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×