Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 10251ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.

  • Oferty do
    24

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Dziale Obsługi Bezpośredniej



Miejsce wykonywania pracy:

Będzin

Urząd Skarbowy w Będzinie
ul. I Armii Wojska Polskiego 1
42-500 Będzin

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego, -obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, -użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), -czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej, -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne), -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa i wsparcie podatników i płatników w tym przyjmowanie i wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych, ZUS, akcyza i innych dokumentów,
  • rejestrowanie podatników i płatników, wydawanie potwierdzeń nadania numerów NIP,
  • prowadzenie czynności sprawdzających,
  • wydawanie zaświadczeń niezależnie od właściwości miejscowej Naczelnika Urzędu,
  • obsługa systemu VIES, wymiana i analiza informacji w zakresie transakcji wewnątrzwspólnotowych ,
  • obsługa kancelarii.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań ( określonych w Regulaminie organizacyjnym urzędu dla danej komórki),
  • umiejętność logicznego formułowania myśli,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy w Będzinie
    42-500 Będzin , ul. I Armii Wojska Polskiego 1
    p. 76 z dopiskiem „Oferta pracy SOB ”
    lub za pośrednictwem poczty.


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 762 77 82.      
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją. Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2.623,38 zł.



Liczba odwiedzin: 2872

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Małgorzata Wojas

Komórka organizacyjna: Drugi Dział Kadr

Wprowadzono: 14.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×