Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Ogłoszenie o naborze nr 16725ARCHIWALNE z dnia 17.10.2017 r.

  • Oferty do
    17

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjno-biurowych

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO w BĘDZINIE



Miejsce wykonywania pracy:

Będzin

Adres urzędu:

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

WARUNKI PRACY

Praca biurowa o charakterze statycznym związanym z pracą przy komputerze w siedzibie urzędu (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE, Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym NA DRUGIM PIETRZE , BRAK WINDY, BUDYNEK NIEPRZYSTOSOWANY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • •przygotowywanie projektów pism zgodnie z zakresem właściwości organu nadzoru budowlanego
  • •prowadzenie sekretariatu urzędu oraz rejestrów i ewidencji
  • •udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek
  • •obsługa składnicy akt
  • •prowadzenie sekretariatu OBSŁUGA PODSTAWOWYCHURZĄDZEŃ BIUROWYCH
  • PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA BUDOWY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE •umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu programów Office , WORD, •znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o służbie cywilnej •Posiadanie obywatelstwa polskiego •Korzystanie z pełni praw publicznych •Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • staż pracy: 6 miesięcy •doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej •doświadczenie zawodowe w organach nadzoru budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • •Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • •Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • •Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • •Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • •Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • •Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • •Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO
    42-500 BĘDZIN
    UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
    TEL. 0 32 269 24 37
    PRACA URZĘDU: PONIEDZIAŁEK OD 7.30- 17.00
    WTOREK-CZWARTKU OD 7.30 - 15.30 , PIĄTEK OD 7.30-14.00.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do kancelarii Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Zabrzu) nie będą brane pod uwagę.

List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32)269 24 37 WEW. 23 MGR INŻ DARIUSZ WDOWICKI - POWIATOWY iNSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W GODZINACH PRACY iNSPEKTORATU . Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła złożonych dokumentów, które w przypadku potrzeby można odebrać w siedzibie inspektoratu w terminie 14 dni od ukazaniu się ogłoszenia o zakończeniu naboru.
Stanowisko referenta zostało zaliczone do grupy stanowisk wspomagających w służbie cywilnej na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 125)
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna
2. analiza merytoryczna aplikacji
3. rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z posiadanej wiedzy w zakresie aktów prawnych, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu



Liczba odwiedzin: 3908

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Udostępnił: Dariusz Wdowicki

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 17.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×