Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Ogłoszenie o naborze nr 54843ARCHIWALNE z dnia 26.09.2019 r.
-
Oferty do
10
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie
Wejherowo
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie, ul. Dworcowa 14, 84-200 Wejherowo
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działań kancelarii;
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych;
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, rejestru teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencji;
- Przeprowadzanie bieżących i okresowych kontroli w zakresie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne;
- Nadzór nad rozliczaniem pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych, w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy lub przeniesionych do innej jednostki/komórki, współpraca w tym zakresie z kierownikami i bezpośrednimi przełożonymi;
- Nadzór nad przestrzeganiem właściwego oznaczenia i ewidencjonowania dokumentów niejawnych nad dokonywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności, nanoszenie zmian na urządzeniach ewidencyjnych;
- Organizowanie i koordynacja pracy kancelarii oraz planowanie działań;
- Archiwizowanie materiałów – sporządzanie spisów materiałów niejawnych, zgodnie z zasadami archiwizacji akt w Policji;
- Prowadzenie bieżących szkoleń pracowników w zakresie stosowania ochrony fizycznej przy przetwarzaniu informacji niejawnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Odpowiedzialność za powierzone dokumenty, w tym materiały niejawne;
- Samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność analizowania powierzonych czynności i obowiązków;
- Dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność komunikowania się;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Dyspozycyjność;
- Wysoka kultura osobista.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenie zawodowe minimum 1,5 roku, w tym co najmniej 3 – miesięczne doświadczenie w rejestrowaniu dokumentacji niejawnej;
- legitymowanie się poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE";
- znajomość przepisów: ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości;
- znajomość zasad archiwizacji akt w Policji (znajomość Zarządzenia Nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji);
- umiejętność sporządzania i redagowania pism urzędowych;
- znajomość systemu SIDAS.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
ul. Dworcowa 14
84-200 Wejherowo
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Pani Violetta Żownir tel: (58) 672 97 20
- Kontakt do inspektora ochrony danych: (58) 672 97 20
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto max ok. 2.776,- + ewentualna wysługa lat.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagane oświadczenia stanowią indywidualnie wytworzone druki.
Osoby nie spełniające kryteriów nie będą informowane o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, nie podpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego stanowiska i komórki organizacyjnej, przesłane po terminie – nie będą rozpatrywane.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do uczestnictwa w naborze.
W przypadku dużej ilości ofert – przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (058) 672 – 97 – 31.