Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie

Ogłoszenie o naborze nr 27914ARCHIWALNE z dnia 26.05.2018 r.

  • Oferty do
    8

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie



Miejsce wykonywania pracy:

Wejherowo

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie, ul. Dworcowa 14, 84-200 Wejherowo

WARUNKI PRACY

Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. W budynku nie występują windy. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Podstawowe wyposażenia na stanowisku: komputer, telefon, drukarka, skaner.

ZAKRES ZADAŃ

  • Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działań kancelarii;
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych;
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, prowadzenie rejestru teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencji;
  • Przeprowadzanie bieżących i okresowych kontroli w zakresie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne;
  • Nadzór nad rozliczaniem pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych, w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy lub przeniesionych do innej jednostki/komórki, współpraca w tym zakresie z kierownikami i bezpośrednimi przełożonymi;
  • Nadzór nad przestrzeganiem właściwego oznaczenia i ewidencjonowania dokumentów niejawnych nad dokonywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności, nanoszenie zmian na urządzeniach ewidencyjnych;
  • Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii, w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w tym co najmniej 3 – miesięczne doświadczenie w rejestrowaniu dokumentacji niejawnej;
  • odpowiedzialność za powierzone dokumenty;
  • samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność analizowania powierzonych czynności i obowiązków;
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność komunikowania się;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • legitymowanie się poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE";
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
  • umiejętność sporządzania i redagowania pism urzędowych;
  • znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji;
  • znajomość systemu SIDAS.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające upoważnienie do dostępu do informacji niejawnej oznaczonej klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE"
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.06.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
    84-200 Wejherowo
    ul. Dworcowa 14

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Pani Violetta Żownir tel: (58) 672 97 20
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: (58) 672 97 20
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie brutto max ok. 2.329,- + ewentualna wysługa lat.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagane oświadczenia stanowią indywidualnie wytworzone druki.
Osoby nie spełniające kryteriów nie będą informowane o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, nie podpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego stanowiska i komórki organizacyjnej, przesłane po terminie – nie będą rozpatrywane.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do uczestnictwa w naborze.
W przypadku dużej ilości ofert – przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (058) 672 – 97 – 32.



Liczba odwiedzin: 2861

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie

Udostępnił: Anna Kwidzińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×