Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim
Ogłoszenie o naborze nr 36216ARCHIWALNE z dnia 18.10.2018 r.
-
Oferty do
2
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: technicznych
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Technicznych
Starogard Gdański
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Lubichowska 1
83-200 Starogard Gdański
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie gospodarki magazynowej Komendy,
- - prowadzenie obsługi mieszkaniowej (równoważnik za remont lokalu, za brak lokalu, pomoc mieszkaniowa, jednorazowy przejazd) strażaków.
- - prowadzenie spraw socjalno – bytowych strażaków Komendy,
- - prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, w tym zlecanie czynności związanych z niezbędnymi okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, sprzętu silnikowego i specjalistycznego oraz elementów wyposażenia i wyekwipowania osobistego funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- - udział w realizacji zakupów części zamiennych, paliw, materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy,
- - zastępowanie osoby zajmującej samodzielne stanowisko pracy ds. kwatermistrzowskich w przypadku jej nieobecności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w prowadzeniu spraw na stanowisku administracyjno – biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno – biurowym łącznie
- - prawo jazdy kategorii B,
- - znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r., tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1313 ze zm.), o służbie cywilnej (ustawa z dnia 21 listopada 2008 r., tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.) , Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna, doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków, prawo jazdy kategorii C, samodzielność, inicjatywa, zdolność uczenia się, umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Uwaga: Życiorys i list motywacyjny należy napisać własnoręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne ( w tym prawo jazdy)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe np. prawo jazdy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.11.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Oferta pracy na Inspektora ds. technicznych” w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gd. ul. Lubichowska 1, sekretariat Komendanta (piętro I – pok. 1.1) lub drogą pocztową pod adresem Komendy.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe – Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 1.
2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@straz.gda.pl.
3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego
w sprawie naboru do służby cywilnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO.
4. Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.
5. Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.
7. Posiada Pan(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani (-), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do służby będzie brak możliwości uczestnictwa w postępowaniu.
10. Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.700 zł. brutto ( w tym % wynikający z wysługi lat)
Życiorys i list motywacyjny musi być napisany własnoręcznie, a oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.
Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań stanowisku Inspektora ds. technicznych zostanie umieszczona na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia 07 listopada 2018 r. Test, o którym mowa wyżej, odbędzie się dnia 13 listopada 2018 r. o godz. 10:00.
Nie więcej niż pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 16 listopada 2018 r. godz. 10:00
Wynik naboru: do 21 listopada 2018 r.
Planowana data zatrudnienia: do dnia 01 grudnia 2018 r.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
Szczegóły dot. naboru na stronie: http://www.strazstarogard.pl/
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane.