Urząd Morski w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 23844ARCHIWALNE z dnia 13.03.2018 r.
-
Oferty do
23
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: budownictwa hydrotechnicznego i ogólnego
w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym
Słupsk
ul. Niemcewicza 15 a
76-200 Słupsk
Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Urząd
- Zlecanie wykonania dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie budownictwa ogólnego i budowli hydrotechnicznych na potrzeby Urzędu
- Zlecanie robót i zawieranie umów z wykonawcami na realizację zadań wynikających z przyjętych planów
- Nadzór nad Brygadą Remontowo-Budowlaną w Łebie
- Organizowanie odbioru robót, uczestnictwo w przekazywaniu obiektów oraz rozliczanie końcowe nadzorowanych robót
- Prowadzenie spraw związanych z naprawami gwarancyjnymi z zadań zrealizowanych przez wydział TI
- Przygotowywanie materiałów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o ile możliwość taka wynika z uregulowań szczególnych
- Udział w przygotowywaniu planów wydatków bieżących i inwestycyjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe techniczne drugiego stopnia na kierunku budownictwo
- doświadczenie zawodowe: 3 lata pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy budowach, przebudowach lub remontach morskich budowli hydrotechnicznych
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i inżynieryjnej hydrotechnicznej
- Znajomość ustawy Prawo budowlane
- Znajomość warunków technicznych dla morskich budowli hydrotechnicznych
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok wykonywania nadzoru inwestorskiego przy budowach, przebudowach lub remontach morskich budowli hydrotechnicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie decyzji o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych
- Oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu prawa budowlanego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3573,41 zł + dodatek stażowy.