Komenda Miejska Policji w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 27222ARCHIWALNE z dnia 16.05.2018 r.
-
Oferty do
26
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: Prowadzenia gospodarki mandatowej w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku
w Podzespole Obsługi Systemów Informacyjnych Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego.
Słupsk
Komenda Miejska Policji w Słupsku
Al. 3-go Maja 1
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie gospodarki mandatowej w jednostce.
- Wykonywanie funkcji administratora lokalnego manualnego zbioru danych osobowych „Mandaty Karne” w jednostce.
- Wykonywanie funkcji administratora merytorycznego informacji, w tym danych osobowych przetwarzanych przy wykorzystaniu Portalu Usług Elektronicznych MANDATY.MF.GOV.PL
- Zaopatrywanie, ewidencja, rozdział, rozliczanie oraz archiwizowanie odcinków „D” formularzy mandatów karnych.
- Prowadzenie obsługi księgowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy KMP w Słupsku.
- Wprowadzanie do policyjnych i pozapolicyjnych systemów informatycznych informacji o zdarzeniach, osobach, podmiotach i przedmiotach będących w zainteresowaniu Policji w celu bieżącej aktualizacji Policyjnej bazy danych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość obsługi komputera,
- organizacja pracy własnej oraz pracy w zespole,
- znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie techniczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Słupsk
Zespół Kadr i Szkolenia
Al. 3-go Maja 1
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w KMP w Słupsku, w Zespole Kadr i Szkolenia budynek B pok. 116, 118.
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (59) 8480581 lub (59) 8480161
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie http://bip.slupsk.kmp.policja.gov.pl/