Urząd Morski w Słupsku

Ogłoszenie o naborze nr 549ARCHIWALNE z dnia 15.06.2016 r.

  • Oferty do
    28

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik

w Wydziale Prawno-Organizacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Słupsk

Adres urzędu:

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

WARUNKI PRACY

Uciążliwe warunki pracy: - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4h dziennie. Bariery architektoniczne: - schody, - brak windy, - brak podjazdu, - brak odpowiednio dostosowanych toalet, - brak drzwi odpowiedniej szerokości. Narzędzia i materiały pracy: - komputer.

ZAKRES ZADAŃ

  • koordynowanie pracy osób wykonujących obsługę prawną Urzędu w celu zsynchronizowania działań z kancelarią zewnętrzną i zapewnienia kompleksowej obsługi prawnej;
  • osobista realizacja obsługi prawnej w zakresie sporządzania opinii prawnych na potrzeby Dyrektora Urzędu, jego Zastępców oraz pracowników Urzędu oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów typowych - w celu zapewnienia poprawnego stosowania i interpretacji prawa;
  • kierowanie pracą podległego Wydziału w celu zapewnienia monitorowania stanu kontroli zarządczej oraz sprawnego funkcjonowania sekretariatów centrali Urzędu;
  • uczestniczenie w wypracowywaniu, w aspekcie poprawności prawno-redakcyjnej, stanowiska Urzędu w kwestii nadesłanych do zaopiniowania przez organ nadrzędny i inne podmioty projektów aktów prawnych - w celu poprawnego sformułowania uwag i wniosków do ocenianego projektu;
  • opiniowanie i współtworzenie umów nietypowych - w celu zapewnienia poprawności formalno-prawnej umów;
  • opracowywanie i nadzorowanie opracowywania przez innych pracowników projektów wewnętrznych aktów prawnych - w celu zapewnienia poprawnej redakcji przepisów i ich zgodności z systemem prawa;
  • koordynowanie procesu tworzenia i publikowania aktów prawa miejscowego wydawanych przez Dyrektora Urzędu - celem zapewnienia poprawnej redakcji tekstu aktów i wykonywania obowiązku ich publikacji;
  • osobiste prowadzenie postępowań administracyjnych o wymierzenie kar pieniężnych oraz nadzór nad postępowaniami prowadzonymi w tych sprawach przez innych pracowników - w celu realizacji ustawowego obowiązku wymierzenia sankcji za naruszenie prawa określone w ustawach

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze;
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obsłudze prawnej, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w opracowywaniu aktów prawnych (w przypadku braku aplikacji legislacyjnej);
  • Znajomość technik legislacyjnych potwierdzona aplikacją legislacyjną;
  • Znajomość obsługi pakietu Office;
  • Umiejętność posługiwania się informatycznymi programami informacji prawnej;
  • Umiejętność redagowania i opracowywania aktów prawnych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji morskiej na stanowisku urzędniczym;
  • wiedza w zakresie stosowania prawa potwierdzona odbyciem aplikacji radcowskiej lub równorzędnej (adwokackiej, sądowej, prokuratorskiej);
  • umiejętność kierowania pracą zespołu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie okresu 3 lat pracy w obsłudze prawnej;
  • Dokument potwierdzający odbycie aplikacji legislacyjnej lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu 2-letniego okresu doświadczenia w opracowywaniu tekstów aktów prawnych;
  • Kopie posiadanych świadectw pracy oraz inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument potwierdzający odbycie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, sądowej, prokuratorskiej

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski - sekretariat
    Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów). Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie. Analiza i ocena dokumentów aplikacyjnych będzie polegała na porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. Kolejny etap postępowania rekrutacyjnego będzie polegał na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, której celem będzie m.in. nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatką/kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji. O ostatecznym wyborze kandydatki/kandydata zdecyduje Dyrektor Urzędu.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze: ok. 4000 zł + dodatek stażowy.



Liczba odwiedzin: 2375

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Słupsku

Udostępnił: Anna Chomienko

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 15.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×