Urząd Morski w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 549ARCHIWALNE z dnia 15.06.2016 r.
-
Oferty do
28
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik
w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
Słupsk
Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie pracy osób wykonujących obsługę prawną Urzędu w celu zsynchronizowania działań z kancelarią zewnętrzną i zapewnienia kompleksowej obsługi prawnej;
- osobista realizacja obsługi prawnej w zakresie sporządzania opinii prawnych na potrzeby Dyrektora Urzędu, jego Zastępców oraz pracowników Urzędu oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów typowych - w celu zapewnienia poprawnego stosowania i interpretacji prawa;
- kierowanie pracą podległego Wydziału w celu zapewnienia monitorowania stanu kontroli zarządczej oraz sprawnego funkcjonowania sekretariatów centrali Urzędu;
- uczestniczenie w wypracowywaniu, w aspekcie poprawności prawno-redakcyjnej, stanowiska Urzędu w kwestii nadesłanych do zaopiniowania przez organ nadrzędny i inne podmioty projektów aktów prawnych - w celu poprawnego sformułowania uwag i wniosków do ocenianego projektu;
- opiniowanie i współtworzenie umów nietypowych - w celu zapewnienia poprawności formalno-prawnej umów;
- opracowywanie i nadzorowanie opracowywania przez innych pracowników projektów wewnętrznych aktów prawnych - w celu zapewnienia poprawnej redakcji przepisów i ich zgodności z systemem prawa;
- koordynowanie procesu tworzenia i publikowania aktów prawa miejscowego wydawanych przez Dyrektora Urzędu - celem zapewnienia poprawnej redakcji tekstu aktów i wykonywania obowiązku ich publikacji;
- osobiste prowadzenie postępowań administracyjnych o wymierzenie kar pieniężnych oraz nadzór nad postępowaniami prowadzonymi w tych sprawach przez innych pracowników - w celu realizacji ustawowego obowiązku wymierzenia sankcji za naruszenie prawa określone w ustawach
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze;
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obsłudze prawnej, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w opracowywaniu aktów prawnych (w przypadku braku aplikacji legislacyjnej);
- Znajomość technik legislacyjnych potwierdzona aplikacją legislacyjną;
- Znajomość obsługi pakietu Office;
- Umiejętność posługiwania się informatycznymi programami informacji prawnej;
- Umiejętność redagowania i opracowywania aktów prawnych;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji morskiej na stanowisku urzędniczym;
- wiedza w zakresie stosowania prawa potwierdzona odbyciem aplikacji radcowskiej lub równorzędnej (adwokackiej, sądowej, prokuratorskiej);
- umiejętność kierowania pracą zespołu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie okresu 3 lat pracy w obsłudze prawnej;
- Dokument potwierdzający odbycie aplikacji legislacyjnej lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu 2-letniego okresu doświadczenia w opracowywaniu tekstów aktów prawnych;
- Kopie posiadanych świadectw pracy oraz inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokument potwierdzający odbycie aplikacji radcowskiej lub adwokackiej, sądowej, prokuratorskiej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski - sekretariat
Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów). Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie. Analiza i ocena dokumentów aplikacyjnych będzie polegała na porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. Kolejny etap postępowania rekrutacyjnego będzie polegał na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, której celem będzie m.in. nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatką/kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji. O ostatecznym wyborze kandydatki/kandydata zdecyduje Dyrektor Urzędu.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze: ok. 4000 zł + dodatek stażowy.