Urząd Morski w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 10147ARCHIWALNE z dnia 12.04.2017 r.
-
Oferty do
22
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Słupsk
Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Urzędu i monitorowanie stanu kontroli zarządczej.
- Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i wynagradzaniem pracowników w Urzędzie.
- Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkami i lokalami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji kadrowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem lub rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami.
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie zatrudnienia, płac i spraw socjalnych.
- Prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu.
- Nadzór nad przygotowywaniem umów najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości gruntowych, budynków i lokali, prowadzenie dokumentacji nieruchomości wynajmowanych i wydzierżawianych przez Urząd.
- Składanie wniosków dotyczących zakładania ksiąg wieczystych oraz dokonywanie zmian danych ewidencyjnych w księgach wieczystych, prowadzenie dokumentacji nieruchomości wynajmowanych i wydzierżawianych przez Urząd.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w administracji rządowej
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- łatwość komunikacji
- umiejętność korzystania z prawniczych programów komputerowych
- wiedza z zakresu prawa pracy i gospodarki nieruchomościami
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy z samorządami i sądami powszechnymi
- przeszkolenie z zakresu technik negocjacji i mediacji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów i szkoleń.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski - sekretariat
Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – wpływ dokumentów do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydatki/kandydaci spełniające/-y wymagania formalne zostaną zakwalifikowane/-i do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowane/-i e-mailem i/lub telefonicznie. Analiza i ocena dokumentów aplikacyjnych będzie polegała na porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. Kolejny etap postępowania rekrutacyjnego będzie polegał na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej oraz przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. O ostatecznym wyborze kandydatki/kandydata zdecyduje Dyrektor Urzędu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4763,30 zł + dodatek stażowy.