Archiwum Państwowe w Koszalinie
Ogłoszenie o naborze nr 4660ARCHIWALNE z dnia 19.10.2016 r.
-
Oferty do
31
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik oddziału
do spraw: Kierowania i nadzorowania działalności Oddziału w Słupsku
Oddział w Słupsku
Słupsk
Archiwum Państwowe w Koszalinie
Oddział w Słupsku
ul. W. Lutosławskiego 17
76-200 Słupsk
Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Oddziału w Słupsku w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań określonych w statucie i regulaminie organizacyjnym dla tego Oddziału
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie obiektu Oddziału w Słupsku
- Kontrola warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz warunków zabezpieczenia obiektu i zasobu Oddziału w Słupsku
- Reprezentowanie Oddziału w Słupsku na zewnątrz w kontaktach z instytucjami państwowymi, organami władzy i administracji
- Sporządzanie, przygotowywanie, gromadzenie oraz aktualizacja środków ewidencyjnych i pomocy informacyjnych zasobu archiwalnego Oddziału w Słupsku AP w Koszalinie w celu zapewnienia aktualnej informacji o zasobie
- Nadzór nad narastającym zasobem archiwalnym w celu ochrony materiałów archiwalnych na przedpolu archiwalnym
- Sporządzanie rocznych planów pracy Oddziału w Słupsku oraz okresowych i rocznych sprawozdań z działalności Oddziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze związanym z administracją publiczną, samorządową i instytucjami kultury i nauki
- znajomość przepisów z zakresu prawa archiwalnego
- wiedza z zakresu przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, KPA
- umiejętność obsługi komputerowych i archiwalnych baz danych
- kompetencje kierownicze
- umiejętność współpracy
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
- umiejętność kierowania i koordynowania pracą zespołu
- inicjatywa i samodzielność w wykonywaniu zadań
- kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe historyczne, prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w zarządzaniu projektami i zespołem
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich
- łatwość komunikacji i umiejętność argumentowania
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- sprawdzian praktyczny z języka angielskiego,
- badanie kompetencji kierowniczych z udziałem psychologa,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej.
Kandydaci niezakwalifikowani zostaną powiadomieni mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 317 03 60; 94 341 87 28.