Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Ogłoszenie o naborze nr 24965ARCHIWALNE z dnia 04.04.2018 r.

  • Oferty do
    16

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: finansów i rozliczeń

w Referacie Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim



Miejsce wykonywania pracy:

Pruszcz Gdański

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
ul. Wita Stwosza 4
83-000 Pruszcz Gdański

WARUNKI PRACY

- praca biurowa - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - konieczność obsługi m. in. komputera, skanera, drukarki i faxu - praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu - bariery architektoniczne - brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, budynek dwukondygnacyjny

ZAKRES ZADAŃ

  • - realizacja zadań wynikających z zasad gospodarki finansowej określonej przez KWP w Gdańsku
  • - naliczanie należności finansowych za dojazdy do miejsca pełnienia służby
  • - prowadzenie gospodarki mandatowej, obrotu gotówkowego oraz obsługi kasowej jednostki wraz z niezbędną w tym zakresie ewidencją
  • - ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie pokwitowań zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy
  • - rozliczanie wydatków za płatności ponoszone za media
  • - prowadzenie spraw związanych z gospodarką sprzętu kwaterunkowego
  • - prowadzenie postępowań szkodowych
  • - realizacja zadań związanych z zapewnieniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, itp.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
  • - znajomość przepisów i procedur z zakresu zasad gospodarki finansowej KWP w Gdańsku
  • - umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
  • - dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • - umiejętność współpracy, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe zarządzanie, finanse, rachunkowość
  • - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.04.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
    ul. Wita Stwosza 4
    83-000 Pruszcz Gdański

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie. Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2 500,- zł miesięcznie oraz prawo do płatnej wysługi lat. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę oraz własnoręczny podpis. W liście motywacyjnym proszę o podanie nazwy stanowiska na jakie kandydat aplikuje. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy. KPP w Pruszczu Gdańskim nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszenia i umieszczanie go na innych portalach niż wymaganych procedurami. Oferty można składać w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. Dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. 0 58 78 54 279.



Liczba odwiedzin: 3098

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Joanna Chrzanowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×