Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
Ogłoszenie o naborze nr 18636ARCHIWALNE z dnia 29.11.2017 r.
-
Oferty do
20
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. kadr i administracji oraz obsługi sekretariatu
Zespół ds. administracyjnych
Malbork
ul. Boczna 8, 82-200 Malbork
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie obsługi biurowej Inspektoratu zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
- Czuwanie nad racjonalnym i oszczędnym gospodarowaniem mieniem, sprzętem, wyposażeniem Inspektoratu i zapewnienie konserwacji, stosownych przeglądów technicznych i remontów instalacji, sprzętu i aparatury.
- Zaopatrywanie stanowisk pracy Inspektoratu w niezbędne wyposażenie i materiały biurowe oraz w inny sprzęt, niezbędny do jego funkcjonowania i dbanie o ich prawidłową eksploatację.
- Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z członkami korpusu służby cywilnej.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji legitymacji służbowych, upoważnień i pieczęci oraz dokumentacji dotyczącej czasu pracy.
- Prowadzenie spraw z zakresu kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych, oraz zapewnienie potrzebnych szkoleń pracowniczych.
- Koordynacja sporządzania opisów stanowisk oraz wartościowania stanowisk.
- Koordynacja sporządzania ocen okresowych pracowników.
- Sporządzanie raportów rzeczowo-finansowych.
- Prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych.
- Przygotowanie (w oparciu o wnioski pracowników) planów urlopów pracowników jednostki oraz prowadzenia ewidencji urlopów).
- Ewidencja pism wpływających i wypływających z Inspektoratu w celu zapewnienia właściwego ich obiegu i wysyłanie korespondencji.
- Przyjmowanie wniosków od podmiotów i rolników indywidualnych, udzielanie informacji.
- Ewidencja i wydawanie, rozliczanie dokumentów ścisłego zarachowania.
- Obsługa kasowa dochodów budżetowych.
- Dokonywanie rozliczeń finansowych z lekarzami weterynarii w ramach wyznaczeń
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu.
- Inne zadania z zakresu administracji oraz kadr.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, księgowość
- doświadczenie zawodowe: kadr i administracji oraz obsługi sekretariatu
- Znajomość prawa w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o służbie cywilnej i przepisach wydanych na jej podstawie, przepisów z zakresu BHP, gospodarowania majątkiem publicznym, przepisów z zakresu prawa pracy.
- Znajomość pakietu Office (w szczególności Word, Excel).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, bankowości elektronicznej.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Skuteczna komunikacja.
- Pozytywne podejście do klienta.
- Rzetelność i terminowość.
- Samodzielność i inicjatywa.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
ul. Boczna 8, 82-200 Malbork
pok. nr 9
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przysłane i dostarczone po terminie (liczy się data wpływu do urzędu), niekompletne lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail i numer telefonu kontaktowego.
Wyłącznie kandydaci/tki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie kolejnych etapów naboru (telefonicznie lub e-mail).
Dokumenty kandydatów /tek (w wyjątkiem kandydatów/tek, którzy złożyli wniosek o zwrot przedłożonych dokumentów) zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 55 272 20 24.