Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku

Ogłoszenie o naborze nr 18636ARCHIWALNE z dnia 29.11.2017 r.

  • Oferty do
    20

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: ds. kadr i administracji oraz obsługi sekretariatu

Zespół ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Malbork

Adres urzędu:

ul. Boczna 8, 82-200 Malbork

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje przede wszystkim czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy oraz inny sprzęt biurowy (drukarka, faks, niszczarka itp). Wyjścia i wyjazdy służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie obsługi biurowej Inspektoratu zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
  • Czuwanie nad racjonalnym i oszczędnym gospodarowaniem mieniem, sprzętem, wyposażeniem Inspektoratu i zapewnienie konserwacji, stosownych przeglądów technicznych i remontów instalacji, sprzętu i aparatury.
  • Zaopatrywanie stanowisk pracy Inspektoratu w niezbędne wyposażenie i materiały biurowe oraz w inny sprzęt, niezbędny do jego funkcjonowania i dbanie o ich prawidłową eksploatację.
  • Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z członkami korpusu służby cywilnej.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji legitymacji służbowych, upoważnień i pieczęci oraz dokumentacji dotyczącej czasu pracy.
  • Prowadzenie spraw z zakresu kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych, oraz zapewnienie potrzebnych szkoleń pracowniczych.
  • Koordynacja sporządzania opisów stanowisk oraz wartościowania stanowisk.
  • Koordynacja sporządzania ocen okresowych pracowników.
  • Sporządzanie raportów rzeczowo-finansowych.
  • Prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych.
  • Przygotowanie (w oparciu o wnioski pracowników) planów urlopów pracowników jednostki oraz prowadzenia ewidencji urlopów).
  • Ewidencja pism wpływających i wypływających z Inspektoratu w celu zapewnienia właściwego ich obiegu i wysyłanie korespondencji.
  • Przyjmowanie wniosków od podmiotów i rolników indywidualnych, udzielanie informacji.
  • Ewidencja i wydawanie, rozliczanie dokumentów ścisłego zarachowania.
  • Obsługa kasowa dochodów budżetowych.
  • Dokonywanie rozliczeń finansowych z lekarzami weterynarii w ramach wyznaczeń
  • Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu.
  • Inne zadania z zakresu administracji oraz kadr.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, księgowość
  • doświadczenie zawodowe: kadr i administracji oraz obsługi sekretariatu
  • Znajomość prawa w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o służbie cywilnej i przepisach wydanych na jej podstawie, przepisów z zakresu BHP, gospodarowania majątkiem publicznym, przepisów z zakresu prawa pracy.
  • Znajomość pakietu Office (w szczególności Word, Excel).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, bankowości elektronicznej.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pozytywne podejście do klienta.
  • Rzetelność i terminowość.
  • Samodzielność i inicjatywa.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
    ul. Boczna 8, 82-200 Malbork
    pok. nr 9

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przysłane i dostarczone po terminie (liczy się data wpływu do urzędu), niekompletne lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail i numer telefonu kontaktowego.
Wyłącznie kandydaci/tki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie kolejnych etapów naboru (telefonicznie lub e-mail).
Dokumenty kandydatów /tek (w wyjątkiem kandydatów/tek, którzy złożyli wniosek o zwrot przedłożonych dokumentów) zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 55 272 20 24.



Liczba odwiedzin: 3133

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku

Udostępnił: Wojciech Szczerbiński

Komórka organizacyjna: Zastępca Powiatowego LW

Wprowadzono: 29.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×