Komenda Powiatowa Policji w Lęborku

Ogłoszenie o naborze nr 67489ARCHIWALNE z dnia 20.08.2020 r.

  • Oferty do
    21

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: Zespół Kadr i Szkolenia

Zespół Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Lębork

Komenda Powiatowa Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie, inicjowanie, zadań związanych ze sprawami osobowymi funkcjonariuszy i pracowników jednostki organizacyjnej Policji,
  • planowanie, organizowanie czynności wykonywanych w ramach Zespołu (sporządzenie projektów rozkazów personalnych, koordynowanie prac wiązanych z naborem, prowadzenie dokumentacji dotyczącej nawiązywania stosunku służbowego, opracowywanie projektów dokumentacji dotyczącej zatrudnienia),
  • realizowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym lokalnym realizowanym w jednostce Policji (opracowywanie rocznych planów doskonalenia zawodowego lokalnego, analizowanie i ustalanie potrzeb szkoleniowych oraz sporządzenie wykazów osób oczekujących na przeszkolenie, opracowywanie sprawozdań z zakresu przebiegu doskonalenia zawodowego lokalnego w jednostce),
  • praca na stanowisku w pomieszczeniu przy sztucznym oświetleniu,
  • praca w systemie jednozmianowym,
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego jej wymiaru.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: jako pracownik komórki kadrowej związanej z prowadzeniem akt osobowych pracowników.
  • umiejętności obsługi komputera PC, znajomość obsługi programów w zakresie podstawowego pakietu biurowego,
  • umiejętność właściwej organizacji czasu pracy, komunikatywność, predyspozycje do pracy w zespole, zdolność do przyswajania i interpretacji przepisów prawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: jako pracownik komórki kadrowej związanej z prowadzeniem akt osobowych pracowników.
  • doświadczenie w pracy administracyjnej
  • zdolność analitycznego myślenia
  • samodzielność i inicjatywa
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork. Zespół Kadr i Szkolenia p. 108 w godz. 7.30 - 15.30.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- oferty nie spełniające wymogów, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefoniczni ani pisemnie,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- w przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności,
- Komenda Powiatowa Policji w Lęborku nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczenie ich na innych portalach internetowych,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 3.050 brutto PLN plus wysługa za staż pracy, dodatkowe informacje pod numerem tel. 59 863 48 24.



Liczba odwiedzin: 3537

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lęborku

Udostępnił: Joanna Lawrenc

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×