Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach

Ogłoszenie o naborze nr 6112ARCHIWALNE z dnia 02.12.2016 r.

  • Oferty do
    13

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: łączności i informatyki

Zespołu Wspomagającego KPP Kartuzy



Miejsce wykonywania pracy:

Kartuzy

Adres urzędu:

83-300 Kartuzy ul. Sambora 41

WARUNKI PRACY

praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, obsługa urządzeń łączności

ZAKRES ZADAŃ

  • dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw, okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i informatyki;
  • odpowiedzialność za organizację łączności i informatyki oraz utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki w Komendzie Powaitowej Policji w Kartuzach oraz podległych jej komórek organizacyjnych;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności będących na wyposażeniu KPP Kartuzy i jednostek podległych;
  • współdziałanie z Wydziałem Łaczności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku;
  • organizowanie łączności w działaniach operacyjnych i innych operacjach o większym zasięgu, przygotowanie dokumentów łączności do tych działań;
  • szkolenie i instruowanie funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Kartuzach w zakresie technicznej obsługi środków łączności i informatyki;
  • bieżąca i doraźna kontrola poprawności wykorzystania i obsługi przydzielonych środków łączności;
  • zapewnienie poprzez współdziałanie z poszczególnymi dysponentami wydatków KWP, niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby jednostki oraz prowadzenie podręcznych magazynków w powyższym zakresie;
  • prowadzenie wybrakowania sprzętu i materiałów /w ograniczonym zakresie/ przy współudziale Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Gdańsku;
  • analiza i usuwanie awarii lokalnych systemów informatycznych;
  • administrowanie lokalnymi systemami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w obszarze informatycznym
  • umiejętność obsługi programów komputerowych
  • znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • dokładność
  • samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • odpowiedzialność
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • oświadczenie kandydata/ki o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata/ki o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata/ki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Sambora 41
    83-300 Kartuzy

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- zatrudnienie na pełny etat,
- proponowane wynagrodzenie ok. 2334,80 brutto+ dodatek z tyt. wysługi lat,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej,
- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, otrzymane po terminie nie bedą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie,
- w ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu,
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-58) 685 21 09.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2930

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach

Udostępnił: Beata Formela

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×