Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach
Ogłoszenie o naborze nr 40715ARCHIWALNE z dnia 10.01.2019 r.
-
Oferty do
16
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: Łączności i Informatyki
Zespołu Wspomagającego
Kartuzy
83-300 Kartuzy ul. Sambora 41
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw, okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i informatyki;
- odpowiedzialność za organizację łączności i informatyki oraz utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach oraz podległych jej komórek organizacyjnych;
- prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności będących na wyposażeniu KPP Kartuzy i podległych jednostek;
- współdziałanie z Wydziałem Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku;
- organizowanie łączności w działaniach operacyjnych i innych operacjach o większym zasięgu, przygotowanie dokumentów łączności do tych działań;
- szkolenie i instruowanie funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Kartuzach w zakresie technicznej obsługi środków łączności i informatyki;
- bieżąca i doraźna kontrola poprawności wykorzystania i obsługi przydzielonych środków łączności;
- analiza i usuwanie awarii lokalnych systemów informatycznych, administrowanie lokalnymi systemami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o Służbie Cywilnej
- dokładność
- samodzielność
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na podobnym stanowisku
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- odpowiedzialność
- prawo jazdy kat.B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia dowodu osobistego
- kopie świadectw pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Sambora 41
83-300 Kartuzy
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kartuzach ul. Sambora 41, 83-300 Kartuzy
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 58 6852112
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie 2723,81 brutto plus prawo dodatku z tytułu wysługi lat.
Zatrudnienie na pełny etat.
Zatrudnienie na zastępstwo (przewidywany okres zatrudnienia - około 6 miesięcy).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)!
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu.
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis!
Zatrudnienie nowego pracownika w KPP Kartuzy może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji w Kartuzach ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem wydanym przez inny uprawniony urząd.
Do składnia dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (058) 685 21 09.