Urząd Morski w Gdyni
Ogłoszenie o naborze nr 22014ARCHIWALNE z dnia 08.02.2018 r.
-
Oferty do
19
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: zamówień publicznych
w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym
Gdynia
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- nadzorowanie, koordynowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udzielanie wyjaśnień Wykonawcom, współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, w tym badanie i ocena złożonych ofert, opracowywanie dokumentacji przetargowej, koordynowanie pracy komisji przetargowej oraz czynności związanych z przebiegiem postępowania odwoławczego
- opracowywanie i publikacja ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu
- koordynacja postępowań wyjaśniających, przygotowywanie i przekazywanie kopii dokumentów oraz udzielanie pisemnych wyjaśnień podmiotom kontrolującym i instytucjom nadzorującym prawidłowość realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
- analiza i interpretacja obowiązujących przepisów i orzecznictwa w zakresie prawa zamówień publicznych
- sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze zamówień publicznych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie prawa zamówień publicznych
- znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa cywilnego, postępowania administracyjnego, dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie wykonywanych zadań
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 505,95 - 3 781,41 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 74/71 lub 58 355 34 60