Urząd Morski w Gdyni
Ogłoszenie o naborze nr 38594ARCHIWALNE z dnia 27.11.2018 r.
-
Oferty do
7
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Urzędu Morskiego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor realizujący funkcje publicznoprawne
do spraw: Inspekcji Państwa Bandery (FSC)
w Inspektoracie Państwa Bandery (FSC)
Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie inspekcji statków o polskiej przynależności celem wydania lub potwierdzania dokumentów bezpieczeństwa uprawniających do żeglugi
- przeprowadzanie audytów w zakresie Międzynarodowego Kodeksu Zarządzania Bezpieczeństwem (ISM Code) w siedzibie armatora i na statkach oraz wystawianie prawem przewidzianych dokumentów w celu sprawdzenia prawidłowości działania systemu
- przeprowadzanie weryfikacji i prób efektywności dla statków o polskiej przynależności, zgodnie z ustawą o ochronie żeglugi i portów morskich oraz Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Statku i Obiektu Portowego (ISPS Code) oraz wydawanie przewidzianych prawem dokumentów
- przeprowadzanie inspekcji oraz kontroli warunków pracy i życia marynarzy na statkach o polskiej przynależności, w tym wydawanie stosownych dokumentów, zgodnie z postanowieniami Konwencji o pracy na morzu (MLC) oraz ustawy o pracy na morzu
- przeprowadzanie kontroli stacji atestujących sprzęt statkowy oraz wnioskowanie do Głównego Inspektora w celu wydania lub potwierdzenia świadectwa uznania
- opracowywanie propozycji zmian w zakresie bezpieczeństwa żeglugi statków morskich oraz przygotowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia projektów aktów prawnych w celu aktualizacji regulacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe w obszarze: administracja, elektronika i telekomunikacja, mechanika i budowa maszyn, nawigacja
- doświadczenie zawodowe: 3 lata praktyki zawodowej w obszarze: praktyki na stanowisku oficerskim na statku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego [A2 wg ESOKJ]
- znajomość przepisów prawa morskiego z zakresu bezpieczeństwa żeglugi, warunków pracy i życia marynarzy oraz ochrony żeglugi w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy zawodowej w obszarze administracji morskiej
- ukończony kurs audytora ISO
- ukończony kurs audytora ISM
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego [B2 wg ESOKJ]
- wiedza z zakresu zarządzania jakością, kontroli i zarządzania ryzykiem
- obsługa systemu informatycznego E-inspekcje
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce
- umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze -
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia;
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@umgdy.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych: listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3620,26 - 4069,98 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 58 355 33 10 lub 58 355 31 71