Urząd Morski w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 64376ARCHIWALNE z dnia 19.06.2020 r.

  • Oferty do
    6

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: bezzałogowych statków powietrznych (UAV)

Wydział Zabezpieczenia Geodezyjnego



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - wysiłek fizyczny - krajowe wyjazdy służbowe - zagraniczne wyjazdy służbowe Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie Narzędzia i materiały pracy: - komputer Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - brak schodołazu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • tworzenie dokumentacji filmowej i zdjęciowej w zakresie obiektów nawigacyjnych, budowli hydrotechnicznych oraz umocnień brzegowych
  • udział w kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentowania stanu instalacji na obiektach wysokościowych
  • wykonywanie dokumentacji dla potrzeb ochrony brzegów morskich, w tym tworzenie dokumentacji lotniczej dla potrzeb geodezji oraz oceny zmiany linii brzegowej w cyklu wieloletnim
  • inspekcje związane z zabudową wieloletnią i sezonową pasa technicznego; inspekcje dotyczące stanu lasów
  • wsparcie inspekcji w zakresie ochrony środowiska poprzez dokumentowanie nielegalnych wysypisk śmieci i zrzutów zanieczyszczeń w obszarze DUM, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów portów
  • przeprowadzanie inspekcji urządzeń oznakowania nawigacyjnego
  • zapewnienie warunków prawnych do wykonywania lotów bezzałogowymi pojazdami latającymi – zgody na wykonywanie lotów, uprawnienia, ubezpieczenia
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem technicznym sprzętu, planowaniem zakupów i inwestycji w tym zakresie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe profilowe na kierunku geodezja i kartografia lub lotnictwo
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi
  • posiadanie uprawnień do wykonywania lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi wielowirnikowymi MR o wadze do 25 kg (świadectwa kwalifikacji UAVO z uprawnieniami VLOS i BVOS) – świadectwo kwalifikacji wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego lub zamiennie: uprawnienia pilota powietrznych statków załogowych dowolnej kategorii
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów dotyczących lotnictwa cywilnego w zakresie wykonywanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy w administracji publicznej
  • studia podyplomowe w zakresie geograficznych systemów informacyjnych lub hydrografii
  • uprawnienia do wykonywania lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi tupu płatowiec (A) o wadze do 25 kg
  • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii
  • uprawnienia Instruktora BSP na MR do 25kg
  • umiejętność obsługi oprogramowania DJI GO
  • umiejętność wykonywania opracowań kartograficznych w oprogramowaniu ArcGIS
  • umiejętność wykonywania filmów informacyjnych zgodnych ze standardem WCAG

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.07.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: – Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia – e-mail: iod@umgdy.gov.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w  procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:-  dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii-  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;-  ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
–  usunięcia danych osobowych;
–  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej – Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
[2] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp wzw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
•   aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 442,14 - 3 801,80 zł
•   do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 60.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2848

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Katarzyna Bartkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 19.06.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×