Urząd Morski w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 63611ARCHIWALNE z dnia 29.05.2020 r.

  • Oferty do
    5

    czerwca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: finansowych

w Wydziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - zagrożenie korupcją - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie Narzędzia i materiały pracy: - komputer Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - brak schodołazu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • księgowanie zadekretowanych dowodów księgowych źródłowych zewnętrznych obcych i własnych oraz uzgadnianie dziennych obrotów przy wykorzystaniu systemu elektronicznej księgowości
  • księgowanie dochodów publicznych w układzie paragrafowym zgodnie z klasyfikacją paragrafów dochodów
  • rozliczanie kwot wydatkowanych na zakupy
  • rozliczanie oraz prowadzenie ewidencji księgowej odchyleń od cen ewidencyjnych rzeczowych składników aktywów obrotowych (materiałów i towarów)
  • sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz ich przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego
  • prowadzenie oraz przechowywanie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług wraz z dokumentami związanymi z tym rozliczaniem
  • księgowanie nieodpłatnie przekazanych środków trwałych na podstawie protokołu przekazania środka trwałego sporządzanego przez właściwą komórkę organizacyjną
  • wypełnianie formularzy stosowanych przy dokonywaniu zgłoszeń INTRASTAT odnoszących się do przywozu lub wywozu towarów oraz przekazywanie ich do właściwego Urzędu Celnego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe profilowe na kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze finanse lub księgowość
  • znajomość przepisów dotyczących rachunkowości w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów dotyczących podatku od towarów i usług w zakresie wykonywanych zadań
  • umiejętność obsługi systemów elektronicznej księgowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze finanse publiczne
  • studia podyplomowe na kierunku finanse i rachunkowość
  • kurs z zakresu rachunkowości
  • znajomość przepisów dotyczących obrotu towarowego z państwami członkowskimi Wspólnoty w zakresie wykonywanych zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych na kierunku finanse i rachunkowość
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu z zakresu rachunkowości

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni:

1.Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.
2.Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia; e-mail: iod@umgdy.gov.pl
3.Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4.Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5.Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w  procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata od daty publikacji wyniku naboru.
6.Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
– dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
– ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
–  usunięcia danych osobowych;
–  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
7.Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


[1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej – Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
[2] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp wzw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
•   aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 966,39 zł - 4 114,72 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 30, 58 355 31 40 lub 58 355 31 74

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2829

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Kalina Kapuścińska-Kozera

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 29.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×