Urząd Morski w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 5333ARCHIWALNE z dnia 09.11.2016 r.

  • Oferty do
    19

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: administracyjno-biurowych i organizacyjnych

w Sekretariacie Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia

WARUNKI PRACY

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - permanentna obsługa klientów zewnętrznych Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie Narzędzia i materiały pracy: - komputer Infrastruktura - bariery architektoniczne: - brak windy - brak podjazdu - schodołaz - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja procedury właściwego obiegu korespondencji i dokumentów w sekretariacie, przygotowanie i przekazywanie akt spraw jawnych sekretariatu do archiwum
  • prowadzenie terminarza spotkań i narad Dyrektora Urzędu; prowadzenie terminarza sali konferencyjnej oraz grafiku załatwienia spraw w sekretariacie klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • ewidencjonowanie skarg i wniosków wnoszonych w ramach przyjęć interesantów do Dyrektora Urzędu oraz protokołowanie skarg i wniosków wnoszonych ustnie
  • udostępnianie informacji publicznej we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Urzędu i pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz prowadzenie rejestru udostępnionych informacji
  • obsługa organizacyjna i prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z wyjazdami służbowymi Dyrektora Urzędu
  • monitorowanie oraz sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją poleceń Dyrektora Urzędu
  • gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych dotyczących zakresu spraw prowadzonych przez Dyrektora Urzędu oraz sporządzanie opinii i dokumentacji w zakresie bieżącej realizacji zadań Dyrektora Urzędu, stanu zasobów wykorzystywanych w bieżącej działalności sekretariatu
  • kompleksowa obsługa sekretariatu Dyrektora Urzędu, w tym: obsługa spotkań, narad i posiedzeń, obsługa interesantów i gości Dyrektora; dbanie o estetykę, czystość, ład i porządek w sekretariacie i gabniecie Dyrektora Urzędu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze praca biurowa
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość i biegła obsługa oprogramowania Microsoft Office
  • umiejętność obsługi systemu informatycznego informacji prawnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w obszarze: nauki humanistyczne, społeczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze administracja publiczna
  • certyfikat potwierdzający umiejętność prowadzenia sekretariatu w administracji publicznej
  • certyfikat potwierdzający znajomość prawodawstwa morskiego Unii Europejskiej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”
  • wiedza w zakresie systemu zarządzania jakością
  • umiejętność zarządzania zasobami
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, asertywność, komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
•   aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 582,15 zł
•   do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 72 lub 58 355 31 70



Liczba odwiedzin: 3084

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Agnieszka Chmielnicka-Zawiślak

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 09.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×